Foto uploaden en link verkrijgen [xglp]

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik had de vraag hoe je een foto kunt uploaden en dan de link verkrijgen. ik heb de foto in een picturebox staan dus nog niet op een locatie op een vaste schijf.
Het liefste upload ik niet naar een FTP server maar gewoon een fotoupload site zoals tinypic.

Alvast bedankt allemaal !

Ik snap de vraag niet helemaal, maar ik denk dat je bedoelt hoe een foto naar een site te uploaden?
Dat kan met vele verschillende internetsites, waaronder tinypic en wellicht mijnalbum.nl.
Wanneer je het via tinypic doet, moet je de foto die je wilt uploaden pakken en daar krijg je uiteindelijk onder een URL die je kan kopieren?

Gr Sonny

hey sonny,

Dat bedoel ik ik wil graag een foto ( die in een picturebox staat dus geen vaste locatie op een schijf ) uploaden naar een site zoals tinypic of mijnalbum.nl
maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen daarom kom vraag ik hier :D

Gr xl3igplayer,

Ziet er goed uit, maar als ik probeer te uploaden ( zonder API code ingevult te hebben ) dan werkt het niet. zoek ik waar ik de api code moet invullen kan ik dat niet vinden. probeer ik bij www.imageshack.us een api code te verkrijgen kan dat niet omdat de site niet werkt ofzo. misschien is de code wel goed maar kijk ik verkeerd ? zou iemand ook willen kijken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan