Foto uploaden Google Earth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Hallo.
Heeft iemand ervaring met het uploaden van foto's naar Google Earth?
Het lukt mij niet, je moet ze eerst ergens neerzetten geloof ik want je moet een url opgeven.
Maar ik snap er niets van dus als er iemand is die het precies weet dan zou ik dat heel graag vernemen.
Bij voorbaat bedankt.

Ik heb zelf geen ervaring met google earth maar denk dat je moet uploaden met bijv imageshack (http://imageshack.us/)
Hier hoef je je foto maar te selecteren, je duwt op upload en je krijgt een url..

Succes!

Ik zal dat later eens proberen dan, bedankt zover.

Tijdje geleden dat ik dat voor het laatst had gedaan, maar Google Earth werkt in combinatie met Panaramio. Daar moet je dus een account aan maken (wat je tegenwoordig met je Google accout kan linken). Als je daar eenmaal je foto's hebt geupload, dan kan je ze op de kaart zetten. And that's it

Ik heb er net ook ééntje geupload, Het is echt heel simpel

Laatst bewerkt:
Ja dat had ik ook geprobeerd maar er stond dat mijn browser niet alles ondersteunt en dat het dus niet ging.
IE9
Zal het later dan nog wel eens proberen want met imageshack zijn de fotootjes nogal verkleind.

Het gaat niet, deze melding staat er en kan niets uploaden.

Some new features are not supported in your browser:

•Select multiple files at once
•Start mapping photos while we upload them in the background
•Instantly see the thumbnails of your photos

Learn more about browser compatibility.
Give us feedback on the Panoramio Uploader in the Panoramio forum.

Je hoeft de foto's niet via IE9 te uploaden. Ik had ze regelrecht via Earth geupload, je hebt echt geen browser nodig.
Sowieso vind ik IE9 gewoon nee. Je zou eigenlijk Chrome moeten proberen als het bij jou niet lukt. Dat heeft een beter koppeling met Earth

Ik zal het proberen via mijn Google acount want via Earth ging het niet datn werd ik doorgestuurd naar Panoramio.

Een andere browser daar heb ik geen ervaring mee en ben altijd bang dat het dan allemaal weer anders werkt. Chrome is van Google geloof ik hè? Ik las zaterdag toevallig in het AD dat Chrome de meest gebruikte is ter wereld.

Chrome is inderdaad van Google, en als je al Gmail, Google Calender, Drive, Reader etc. gebruikt dan zal je merken dan Chrome veel efficiënter werkt dan IE ook heeft gewerkt. Als je verder nog gedetailleerde instructies nodig hebt kun je me ook raadplegen via de mail ;)

Ja bedankt tot zover, verder heb ik eigenlijk niets van Google.
Ik heb foto's via mijn Google account geüpload en ze worden nu geverifieerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan