foto van camers op de sd kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mees22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2011
ik heb wat foto,s gemaakt zonder dat er een sd kaart in de camera zat nu wil ik ze graag op mijn pc zetten maar heb geen Kabel wel een card reader
bestaat er een mogenlijkheid om de foto's op de kaart te zetten?
de camera is een praktica luxmedia 7303
mvg Henry

hoe zo geen kabeltje is dat niet gewoon usb??
kijk effe bij de opties daar moet het bij staan.(waneer mogenlijk)

ik heb geen kabel van de camera naar de pc usb ik heb alleen een card reader
:confused:

ja maar een heleboel camaras hebben een gewoon universeel usb kabeltje
00000012.jpg

anders zou je echt moeten gaan kijken bij opties van de camera voor het overzetten naar de sd kaart.

nou dat is nou juist de bedoeling daarvoor vraag ik hulp??koekkoek ik schrijf dat ik geen cabel heb

Heb je wel een handleiding van de camera?
Anders zou ik eerst eens even zoeken op internet ( handleidingen.nl of zo) of je deze kunt bemachtigen. Daar staat vast wel in hoe je de foto's van de camera kunt overzetten op een SD-kaartje.
(Ik zou er gewoon een SD-kaartje in steken en gaan kijken of er een copy functie te vinden is in het menu naar deze kaart.)
Van de SD-kaart is het een koud kunstje om via de cardreader de foto's op je PC te krijgen.

Een andere optie is, een USB kabeltje aanschaffen ( is denk ik een stuk goedkoper dan een SD-kaartje!) Deze kun je wel krijgen bij de onderderelshop o.i.d.
Met deze kabel sluit je de camera rechtstreeks aan op je PC en kunt je de foto's direct overzetten zonder SD-kaart als tussenbron.

Succes!
Christian

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan