foto van mobiel samsung u 600 naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

giraf

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
wil via datakabel de foto's van mijn mobiel naar de pc zetten. als ik de kabel aansluit zitten er in de mappen geen foto's.
Daarna probeerde ik via eeen bluetooth usb adapter die ik ooit bij kruidvat had gekocht, maar dat kreng is niet te installeren, is wel voor windows xp.
Ik wil graag via de datakabel werken, hoe kom ik verder????? Alvast bedankt

Je hebt Vista maak ik er uit op?
Ik neem aan dat je een compabiliteits probleem hebt en dat is lastig op te lossen.
Kan je niet proberen om je Samsung aan te sluiten op een XP PC van een kennis of buur om te kijken hoe de beodl daar loopt. Van je USB Adapter is het vrijwel zeker dat deze niet compatible is met Vista...zo is er veel hardware wat niet werkt onder Vista.

Je moet bij de U600 ergens bij de instellingen kunnen selecteren dat de telefoon moet staan in de modus Massa-opslag. Als je dan je telefoon aan de datakabel hangt en deze inplugt, dan moet je telefoon worden gedetecteerd als een extra harde schijf. Ik verwacht dat deze optie wel werkt onder Vista.

had ik gedaan,massaopslag. Ik krijg wel de mappen te zien, maar die zijn leeg... Op het mobiel staan wel foto's.Ik heb windows xp.

Staan de foto's in het telefoongeheugen of op de geheugenkaart? Probeer eerst eens de foto's te verplaatsen en kijk daarna of je ze wel kunt benaderen.

naar geheugenkaart verplaatst en nu kan ik ze op de pc zetten . Hardstikke bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan