foto van spelers invoegen door de gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

radiohallo

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2009
Ey iedereen,

ik ben een redelijk harde acces noob en weet absoluut niet hoe ik een foto kan invoegen in een form bij elke speler (is een database voor de voetbalploeg).

Ik heb een formulier waar je alle gegevens van de verschillende spelers ingeeft en wil daar ook een knop om een foto in te voegen die zichtbaar is, dus geen link.

ik heb al verschillende zaken geprobeerd maar vind maar niet hoe dit deftig moet.

Kan iemand mij helpen aub? en AUB geen link plaatsen naar andere topics omtrent dit thema want heb ze allemaal al doorzocht:s n lukt nog niet...

Alvast bedankt!!!

In de voorbeelddatabase "Noordenwind" (wordt met access meegeleverd) staat een voorbeeld hoe je het kunt doen. Heb je daar al gekeken?

Eventueel heb ik ook nog wel een link naar een andere voorbeelddatabase. Kun je daar wat mee?

Laatst bewerkt:
foto invoegen in access

ik heb heel lang gezocht op het internet en uiteindelijk dbpix control gevonden. je moet maar eens op de site kijken van www.ammara.com daar staan ook voorbeeld bases die je kuntgebruiken. ik vind het een eindeloze control die erg goed werkt zonder al te veel gedoe.
ik hoop dat je er iets aan hebt.

foto's invoegen

dat zijn dollars he.... dus in euro's is het minder. maar je kunt er wel alle kanten mee op en ook de technische ondersteuning is geweldig... dus als je het zo bekijkt vind ik het niet duur.

Dan is het toch goed.

Maar als je een databases maakt voor anderen, dan heb je dat ActiveX element wel nodig. Ben je een beetje handig met VBA dan is het ook makelijk om zelf de code te maken. Kijk maar eens op onderstaande site daar staa een voorbeelddatabase hoe je het zelf kunt maken. Wel aanpassen aan je eigen wensen natuurlijk.

Menu links "Gemak" ---> "Afbeeldingen":

http://www.accesspower.nl/

foto's invoegen in access

charles dat is een mooie site waar je naar verwijst. helaas had ik deze nog nooit eerder gezien. nu werk ik met dbpix naar volle tevredenheid. ik moet in 2 databases 25.000 foto's koppelen aan produkten en daar werkt dbpix fantastisch mee. dus ik ben tevreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan