foto versturen met GSM

Status
Niet open voor verdere reacties.

lore1

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Ik heb een Nokia 2660 en zou graag foto's doorsturen ik heb het al geprobeerd maar diegen waar ik naartoe stuur of ikzelf krijgt steeds dat ik op de site van mobistar moet gaan kijken waar dan niets te vinden is. Nu zegt men dat ik MMS moet activeren maar hoe moet ik dat doen?Alvast bedankt.
Groetjes Lore

Hoi als je een mms verstuurd, en iemand krijg de melding dat hij moet kijken op de website van de provider, dan heeft die gene zelf ook mms nog niet goed ingesteld op zijn telefoon.

Dit is het gene dat je moet doen.
Ga naar de website van je mobiele aanbieder.
En kijk of je ergens iets kan vinden van mms. Waarschijnlijk zal er ergens staan hoe je de instellingen naar je telefoon kan laten versturen. Waarschijnlijk zal je een sms krijgen en een bericht met de instellingen die hij vrijwel vanzelf opslaat in je telefoon. Daarvoor moet je op de website van je mobiele aanbieder je type telefoon selecteren.

Ik kan dat allemaal wel zo zeggen, maar ik zal eens kijken of ik het voor je kan vinden...

Oke vergeet ongeveer wat hier boven staat, en kijk hier eens naar:

http://support.mobistar.be/mobipedi...131149&SecMode=1&Language=nl&Type=residential

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik verstuur weleens foto's per SMS naar mijn vrouw. Die heeft een toestel waarop je geen foto kan ontvangen.
Inderdaad krijgt zij per sms een link met password.

hmm maar daar gaat het niet over want Nokia 2660 kan wel versturen en ontvangen, mits het staat ingesteld.

Bedankt voor de moeite maar de pagina van mobistar en de nummers die vermeld staan zijn niet meer van toepassing. Toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan