Foto verwijderen,

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Hallo mensen,
Heb sinds een paar weken de nieuwe iPad,en werkt prima,heb alleen de volgende vraag:heb via de iTunes foto,s er opgezet,nu wil ik enkele verwijderen ,maar dit lukt niet zoals ik wil.
1 Heb dus bij de support van Apple gezien,en hier stond dus wel een manier,maar dit lukt niet bij mij.
2heb dit forum ook doorlopen ,niets dat op een oplossing lijkt
3weet dus dat ze van de fotostream wel gaan,maar album/foto,wil niet,neem aan dat dit bij de iPad zo hoort,maar is er iemand die hier een oplossing voor heeft.
Zal dus ook wel een stukje onkunde van mij zijn,maar toch.

bvd MWR,

Hallo MWR.

Een foto verwijderen, probeer dit eens: Je kunt foto's uit het album 'Bewaarde foto's' verwijderen. Dit album bevat foto's die je uit e-mailberichten of van webpagina's hebt bewaard. Is dit bij jou het geval. ?

Om foto's te verwijderen die je vanaf jou computer hebt gesynchroniseerd, moet je de foto in het album op jou computer verwijderen en de iPad vervolgens opnieuw synchroniseren.

Oké

Hallo. M,
Heb ze idd,van de pc gesynchroniseerd.
Houdt dus in,zou ik op de pc geen foto,s/muziek zou hebben dan verwijderd hij al de foto,s?
Zoal dit indien dit zo is ,uit gaan werken,en je hoort dan weer van me.

Mhh Oke. Of maak eerst een kopie van allen. Kun je niet 1 foto (selecteren) aanvinken en dan weg ermee. Of rechtermuisknopke en dan verwijderen. Het is maar een idee.

gaat niet,

hallo M,
als je in fotostream zit wil dit wel,maar heb ook albums en dan werkt dit niet,en die albums wil ik nu juist verwijderen.maar zal het eerste vandaag proberen.

bvd mwr,

Gelukt,

Hallo M,
Is gelukt,heb alleen nog wat rommel,maar zal ik ook nog proberen te verwijderen.
Bedankt voor de tips,

BVD. MWR,

MWR, ik heb het graag gedaan. Fijn dat het toch is gelukt. Succes verder, groet manamana. :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan