foto via outlookexpress verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

fotofons

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2007
Als ik rechts klik op een foto en kies voor verzenden via e-mail, dan open zich outlook express niet. Als ik vanuit faststone viewer dit probeer krijg ik foutmelding 2147467259.
Heeft iemand een oplossing?

Open Outlookexpress en verzend een mail.
Bovenin staat invoegen, kies voor bijlage.
Zoek de betreffende foto en voeg hem in.
Zorg er wel voor dat hij bv. in een jpeg formaat verzonden wordt, anders is hij misschien te groot/zwaar voor je progamma/provider.

Laatst bewerkt:
Open Outlookexpress en verzend een mail.
Bovenin staat invoegen, kies voor bijlage.
Zoek de betreffende foto en voeg hem in.
Zorg er wel voor dat hij bv. in een jpeg formaat verzonden wordt, anders is hij misschien te groot/zwaar voor je progamma/provider.

Bedankt voor de reactie, maar dit is wat ik net niet wil en was ook bekend.
De bovenstaande methode heeft altijd gewerkt en je kunt dan de foto gelijk verkleinen.
Dit was voor de oudere persoon nog vrij makkelijk aan te leren.

Heb je nog een ander mailadres. Probeer eens via die naar jezelf te sturen. Is er iets mis met je Pop 3 instellingen of zo. Het is maar een idee.

De foto's van je camera eerst opslaan op je computer. Ja dat heb je natuurlijk al gedaan. Stuur dan eens 1 foto op. Lukt dat.

2147467259 Lijkt wel een server error. Wellicht.

fotofons, buiten Outlook Express heb je nog een ander e-mail programma geïnstalleerd staan?

Heb je nog een ander mailadres. Probeer eens via die naar jezelf te sturen. Is er iets mis met je Pop 3 instellingen of zo. Het is maar een idee.

De foto's van je camera eerst opslaan op je computer. Ja dat heb je natuurlijk al gedaan. Stuur dan eens 1 foto op. Lukt dat.

2147467259 Lijkt wel een server error. Wellicht.

Oudere man heeft 1 mailadres. E-mailen gaat normaal goed. Ook eerst outlook starten en daarna foto als bijlage -> geen probleem. Rechtsklikken in op een foto in een map en dan kiezen voor verzenden per email -> gebeurt er helemaal niets.

fotofons Outlook Express is een e-mail programma , geen e-mail adres. Staat er bijvoorbeeld ook nog windows live mail op de computer geïnstalleerd. Als er nog een ander e-mail programma op de computer geïnstalleerd werd , moet Outlook Express als standaard e-mail programma ingesteld worden, en dan zou het terug moeten lukken.

Oke lukt niet, een foto ook niet. Nieuw onderzoek als je het niet erg vind. Welke outlook gebruik je als ik vragen mag.

fotofons Outlook Express is een e-mail programma , geen e-mail adres. Staat er bijvoorbeeld ook nog windows live mail op de computer geïnstalleerd. Als er nog een ander e-mail programma op de computer geïnstalleerd werd , moet Outlook Express als standaard e-mail programma ingesteld worden, en dan zou het terug moeten lukken.

Geen windows live. Outlook express is het enige e-mailprogramma.

Ah oke. Outlook Express.

Welke versie heb je.
Windows 7, XP of Vista.

Heb je alle updates al geinstalleerd, want dat kan ook nog een probleem zijn.

Laat maar weer weten. Tot morgen, oeps, ik zie inmiddels vandaag. Ga pitten. Groet Manamana;)

Ah oke. Outlook Express.

Welke versie heb je.
Windows 7, XP of Vista.

Heb je alle updates al geinstalleerd, want dat kan ook nog een probleem zijn.

Laat maar weer weten. Tot morgen, oeps, ik zie inmiddels vandaag. Ga pitten. Groet Manamana;)

Goede morgen? Windows XP met alle updates.

Het lijkt toch op een probleem met de server.

http://www.lbehelpdesk.com/faq.htm

als je Ctrl+F indrukt krijg je een schermpje. Vul daar 2147467259 in en doorloop het document. dan zie je allerlei problemen met dat nummer. Een nieuwe install van outlook express lijkt mij het enige. Aangezien dit kennelijk niet is op te lossen.

Het lijkt toch op een probleem met de server.

http://www.lbehelpdesk.com/faq.htm

als je Ctrl+F indrukt krijg je een schermpje. Vul daar 2147467259 in en doorloop het document. dan zie je allerlei problemen met dat nummer. Een nieuwe install van outlook express lijkt mij het enige. Aangezien dit kennelijk niet is op te lossen.

Ga ik outlook express deze week maar eens opnieuw installeren.

BEDANKT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan