foto willekeurig draaien in frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Veuger

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Ik wil op een pagina in frontpage enkele foto`s plaatsen welke in een willekeurige hoek gedraaid staan, hoe doe ik dat? wanneer ik de op de tekenbalk draaien aanklik kan ik de optie willekeurigdraaien niet benutten, wat doe ik fout?

Denkelijk doe je niets fout, maar kan FrontPage dat gewoon niet. Bij mij staat het "vrij draaien" ook uitgegrijsd als ik een afbeelding wil draaien. Je kan alleen vrij draaien bij een tekenobject (d.w.z. lijntjes van pixel naar pixel).

Om een echte afbeelding (tekening, foto, enz.) te roteren met een bepaald aantal graden, zal je je toevlucht moeten nemen tot een tekenprogramma. Die kunnen dat wel.
Bv. de gratis IrfanView: menu Image > "Custom/Fine rotation ... "

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Denkelijk doe je niets fout, maar kan FrontPage dat gewoon niet. Bij mij staat het "vrij draaien" ook uitgegrijsd als ik een afbeelding wil draaien. Je kan alleen vrij draaien bij een tekenobject (d.w.z. lijntjes van pixel naar pixel).

Om een echte afbeelding (tekening, foto, enz.) te roteren met een bepaald aantal graden, zal je je toevlucht moeten nemen tot een tekenprogramma. Die kunnen dat wel.
Bv. de gratis IrfanView: menu Image > "Custom/Fine rotation ... "

Met vriendelijke groet,
CSShunter

dank je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan