Foto word blauw afgedrukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefke2303

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
Hey!
Ik heb een canon Pixma iP3000 en sinds kort geeft hij aan dat cyaan bijna op is. Ik dacht dat ik nog wel even zou kunnen wachten tot de inkt helamaal op is en ik ga een foto afdrukken. Word die foto ineens in het cyaan-achtig blauw afgedrukt!! Weet iemand wat er mis is? Ik heb ook magenta en geel juist vervangen. Ik heb nog geen volgende foto afgedrukt omdat ik geen fotopapier wil verspillen, we hebben namelijk maar 5 velletjes.

Alvast bedankt
Stefke

waarschijnlijk was de geel dus gewoon op ja maar ik begrijp dat je nog niet heb geprobeert? heb je wel 1 velletje met normaal blanco papier. ik ken jouw printer all-in-one of wat dan ook helemaal niet weet niet eens wat het is maar als het er 1 is met een display op het apparaat zelf kies dan de optie uitlijnen en kijk naar het resultaat. als er geen display of wat dan ook op zit probeer dan eens door;

ga naar start--> configuratie scherm--> priners en faxapparaten (staat misschien ook al wel in het start menu) --> selecteer je printer --> rechter muisknop kies eigenschappen en kies voor testpagina afdrukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan