foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
beste, ik hoop dat ik hier goed zit met myn vraag...ik heb int verleden 2 fotos samen gevoegd met ik weet niet meer welk pogramma,myn vraag kan ik die foto terug uit elkaar halen?mvg

Linkje naar Photoshop.
Waarschijnlijk zou je de foto's ook kunnen losmaken door bijvoorbeeld de foto in 2e te knippen en plakken in Windows Paint.

beste maar de samengevoegde foto komen over elkaar maar dan doorzichtig,zou graag de originele foto trg willen met dank

M'n eerste vraag is: hoe samengevoegd?

Eventueel eenvoudig met een screenshot uit elkaar te halen.

van 2 foto's 1 gemaakt ( over elkaar ) maar dan doorzichtig! zou graag de originele terug willen.maar dan zou die foto wat er overkomt er af moeten zodat ik terug de normale foto heb.heb met verschillende pogrammas de lagen verwyderd maar het lukt niet mvg

Met welk programma heb je dat gedaan? Is het bekend dat dit niet zou kunnen of valt er toch nog wat te ontdekken?

Photoshop.gaat het dan niet myn originele foto terg te krygen of?

Heb je een xxx.PSD bestand? dit is namelijk een photoshop bestand, met waarschijnlijk een laag opbouw erin, hiermee zou je de foto's (als je gelukt hebt) uit elkaar kunnen halen
anders zie ik geen andere optie.

Succes :thumb:

Als je die niet kunt converteren naar een Photoshop bewerkbaar bestand lijkt het me niet mogelijk.
Maar is er niet een origineel backupbestand geplaatst door Photoshop?
Ben er zelf nauwelijks bekend mee, maar met veel programma's van de grotere spelers is dit wel het geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan