Fotoalbum

• Onderwerp starter Onderwerp starter j-a
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

j-a

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hallo,

Ik ben op zoek naar een fotoalbum, of in ieder geval iets waarmee ik foto's mooi op mijn website weer kan geven. Op dit moment maak ik gebruik van Coppermine, maar dat bevalt mij niet helemaal. Het is, voor mij, erg lastig om Coppermine in mijn website te integreren. Het staat nu los van de website, maar dat wil ik niet. Gallery zou beter te integreren zijn, maar op de één of andere manier krijg ik dat niet aan de praat.

Zojuist heb ik jGallery2 geprobeerd. Dat is qua manier van hoe het op de website komt wel iets wat ik zoek, maar ik vind dit programma erg onhandig qua functies en dergelijke.

Ik ben eigenlijk op zoek naar zoiets: http://mop.mopmakkinga.nl/?page=fotoalbum . En dan met de functionaliteit die Coppermine biedt.

Niet echt. De website waar ik naar link is de eerste die ik gemaakt heb. Ik begrijp de basis van HTML en CSS en zou me een klein beetje kunnen redden met PHP. Met het installeren van Coppermine heb ik wel wat moeit gehad. Dat is het niveau waarop ik 'acteer' zal ik maar zeggen.

Ik heb het liefst iets wat jGallery en Coppermine combineert en wat eenvoudig in het gebruik is. Hoewel ik begrijp dat ik, wat dat betreft, hoge eisen stel.

Ik ben mij op dit moment nog wat verder aan het verdiepen in jGallery. Misschien dat ik dit er toch wel bij houdt. Ik kan namelijk ook gewoon de foto's uploaden via Filezilla. Dan kan ik alles er in één keer opzetten. Maar als er een programma is dat vergelijkbaar is, maar net even wat meer functionaliteit heeft dan houd ik mij aanbevolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan