Fotobestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
1.014
Hallo,

Weet iemand misschien met welk programma ik .ia bestanden op kan slaan?

Ik heb een spel en daar worden .ia fotobestanden gebruikt. Nu wil ik er zelf een paar foto's inzetten, maar ik heb geen programma die .ia bestanden kan opslaan.

Kan iemand mij vertellen met welk programma dit wel mogelijk is?

Heel erg bedankt alvast!!

Groet
 
Ik ben is bij wat teken/foto-programma's gaan kijken en ik zie nergens .ia maar ik zag bij Jasc Paint Shop Pro 8.0 (weet niet of het bij andere versies ook zo is maar deze heb ik) wel .ai (zie bijlage). Kan het zijn dat het die is en dat je per ongeluk de letters heb omgedraait?
 

Bijlagen

  • ai.jpg
    ai.jpg
    12,9 KB · Weergaven: 40
Er staat echt dat het een .ia bestand is, maar kan die met geen programma openen....het bestand wordt niet herkend.
 
Ik heb nog even gezocht via internet maar ik kan niks over .ia bestanden vinden. Ik heb fotoshop en daar staat een hele lijst maat geen .ia wel .ai maar dat is het niet. Ik kan je niet verder helpen.
 
Het zijn foto's die in een spel worden gebruikt, dus misschien is het ook wel niet mogelijk, maar in iedergeval bedankt dat je hebt willen helpen!!!
 
Geplaatst door Dutchbull
Het zijn foto's die in een spel worden gebruikt, dus misschien is het ook wel niet mogelijk, maar in iedergeval bedankt dat je hebt willen helpen!!!
Een tennisspel toevallig? Dan gaat het zo te zien idd niet.
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=.ia
Specific Notes
(None)
MIME Type File Classification Associated Links
Game None
Identifying Characters
(None or Unknown)
Program ID
(None or Unknown)
General Notes
Note: This entry has not yet been verified by FILExt. It was submitted to the list and appeared to be accurate; however, no verification links have so far been found on the Internet. Please use this association data with that in mind.
 
Nee, het gaat om de game F1 manager 2000 van EA Sports.
 
Misschien gebruikt dat spel ook zo'n bestanden, die zelf aanmaken lijkt me toch niet mogelijk.

Groeten, James ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan