fotoboek,

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Goedemorgen allen,

weet niet of ik bij het juiste topic zit,anders excuus hier voor.
de vraag die ik heb is als volgt:aangezien XP is beeindigd ben ik dus overgegaan op W7,heb dus alles overgezet van oud naar nieuw en is ook goed verlopen.
alleen heb ik een probleem om het fotoboek weer terug te vinden die ik had gemaakt.
het rare hier aan is dat ik dus alle foto,s die ik heb gemaakt kan terug vinden en openen,ook zelfs de vorige vakantie boeken.
kan het laatste boek dus ook wel terug vinden,maar dan staat er bij mcf-dateien,de foto,s die ik hiervoor heb gebruikt zijn aanwezig maar het boek niet.
is hier een oplossing voor of ben ik gedoemd om het boek opnieuw in elkaar te zetten,(wat wel erg jammer zou zijn).

ter aanvulling heb dus wel fotoboeken van de andere vakanties gemaakt,en deze willen wel openen als boek.

bvd mwrv,

Misschien fotoboek-software met welke je fotoboek gemaakt hebt ( welke software ? ), als je opnieuw nu op deze windows 7 installeert zal helpen
en zal je misschien dan niet moeten boek opnieuw in elkaar te zetten?? :( ( ik zeg maar wat :( ) ....

:( Soms afhankelijk ook welke W7 is en bits ook is, welke grafische-kaart is, software compatibiliteit enz..enz.. ..

Laatst bewerkt:
Hmmmm dat de rest v/d boeken wel wil openen.. zou er op duiden dat je de software wel hebt en lijkt te werken.. (her)installatie lijkt dan weinig kas te geven; je kunt het uiteraard altijd proberen.
Zou dat boek bestand beschadigd zijn?
Heb je er nog een backup van (uiteraard..?) en kun je die terugzetten..

ik kwam nog andere viewers tegen:
http://file.org/extension/mcf
http://www.solvusoft.com/nl/file-extensions/file-extension-mcf/

PS: tip..
http://en.wikipedia.org/wiki/Multimedia_Container_Format
Het is een oud format.... je loopt het risico dat in de toekomst software het niet meer kan lezen.
Probeer de boeken om te zetten naar moderne software... om de houdbaarheidsdatum sterk te verbeteren

doen,

hallo mensen,

voor eerst bedankt voor de reactie,
ga enkele opties sowieso even proberen.
had er wel een back-up van gemaakt maar ook dit opent niet misschien dat ik de software nog eens opnieuw ga proberen.
installatie is voor wat de bits betreft gelijk gebleven(32).
ga jullie optie uit proberen ,en dan kom ik zeker terug met mijn bevindingen.

bvd mwrv,

niets,

hallo,

ben ik nog even terug met mijn bevindingen en opties door jullie aangedragen.
heb dit dus allemaal geprobeerd,maar de foto,s zijn er ,en ook op diverse manieren terug te halen ,maar het boek zelf NIETS!!!!!!!
iemand nog een idee,en anders ben ik dus gedoemd om een nieuw boek te maken denk ik.

mwrv,

Grote kans dat het boek in de map met exact dezelfde naam moet staan.. anders werkte het niet...
Bij Moviemaker kwam ik daar ook achter.... zet je daarvan de filmnaam en de films waaronder je het project in een andere map.. dan werkt het niet meer...

nogmaals,

hallo ,
oke,ga dit nog eens uitvogelen,mijn eega is dus al niet meer zo blij,want die zet het in elkaar(doe wel of ik het doe,niet dus).
en het zou dus wel mooi wezen of dit lukt,want er zit dus toch aardig veel tijd in om een leuk fotoboek te maken.
alle opties zijn dus van harte welkom..

bvd mwrv,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan