fotogrootte in voorbeeldvenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

inge o

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
in windows XP had je telkens een relatief grote voorbeeldweergave van het aangeklikte miniatuur - nu bij windows 7 is de voorbeeldweergave in het voorbeeldvenster veel te klein om goed te kunnen beoordelen.
je moet dus of je miniaturen groter maken (maar dan krijg je er niet veel op een scherm want dan worden ze allemaal groter) ofelke foto telkens helemaal openen wat niet echt gebruiksvriendelijk is bij het uitselecteren van veel foto's.

is er een mogelijkheid om de fotogrootte in het voorbeeldvenster te vergroten?

Je kan het voorbeeld venster zelf groter maken, waardoor het voorbeeld ook groter wordt. Ga met je muis op de scheidingslijn staan, zodra je een dubbel pijl krijgt links vast houden en slepen.

ahh, super, bedankt :thumb: !

terwijl ik toch bezig ben nog één vraagje :P : als ik bij mapopties --> weergave --> op mappen toepassen wil doen krijg ik die mogelijkheid niet want die functie staat 'grijs' (niet aanklikbaar).
is daar een reden voor?

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee, ik kan gewoon instellingen op "Alle mappen toepassen". Mogelijk niet voldoende rechten?

Niet alleen de licenties, maar de accounts. Welke Windows 7 versie heb je? De starter versie bijvoorbeeld, kun je heel weinig mee.

Niet alleen de licenties, maar de accounts. Welke Windows 7 versie heb je? De starter versie bijvoorbeeld, kun je heel weinig mee.

ik heb een professional, dus daar zou het ook niet aan mogen liggen ;-) .

nu niet dat het een ramp is hoor maar ik vond het gewoon vreemd en dacht dat er misschien iets stond aangevinkt wat deze optie onmogelijk maakte.

Als ik je goed begrijp is de volgende knop greyed-out.(grijs)

attachment.php

Bijlagen

• greyed-out.jpg
    greyed-out.jpg
    46,1 KB · Weergaven: 361
ja, ze zijn zelfs allebei grijs, zowel apply als reset.

ik heb altijd vreemde dingen aan de hand :( :D .

toch bedankt voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan