Fotootje op internetpagina plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarMis

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
Ik heb een eigen site opgebouwd.
Hierop ook foto's geplaatst. Het uploaden gaat goed, de hoofdpagina is goed en vreemd genoeg krijg ik bij enkele foto's een kruisje.

Heb alles gedelete en opnieuw geuploaded en enkele kruisjes blijven.

Wat doe ik verkeerd

Site: WWW. MarMis.nl (het gaat mis bij de cd's)

Welke foto's doen het dan niet, lijkt hier allemaal te werken....

Welke ?

Doorklikken naar verkoopmenu en dan
bij de CD's en CD diverse

Ik krijg ze ook niet. Ligt denk ik niet aan jou...
Ze zullen wel niet of verkeerd zijn geupload.

Ok dan, dit kunnen de mogelijke problemen zijn:

1) De foto, of de src heeft de verkeerde naam. Een tip: gebruik nooit spaties en kijk of je alles met kleine of hoofdletters hebt geschreven, De extensie ook!

2) De foto staat niet in dezelfde map of je hebt de src naar een andere map verwezen.

3) Je hebt een fout gemaakt in je html code: haakjes vergeten, " te weinig of zoiets.

Ik hoop dat je het kunt vinden, veel succes:thumb:

Als alle voorgaande opties geen resultaat opleveren kun je nog proberen de files als binary te uploaden ipv ascii. Ligt er ook een beetje aan welk uploadprogje je gebruik.

Succes!

Bedankt voor jullie reacties, maar het gekke is dat het altijd gewerkt heeft.

Ik werk met Frontpage, dus fouten in typen (kleine letters etc.) is ook vrijwel onmogelijk.

De foto's worden via het programma FOW omgezet in HTML taal omgezet dus ook daar ook onmogelijk kans op fouten.

Het is ook wel gek, want voorheen hebben de foto's wel gewerkt. Ik heb alleen de pagina wat aangepast door deze op te splitsen in diverse en gewone CD's.

De files zijn zo overgenomen zoals ze ook in frontpage staan.

Het upload programma wat ik gebruik is ipswitch WS_FTP LE ftp.

Hoe graag ik ook gehoopt had dat jullie tips zouden helpen, ben ik er nog niet.

Ik heb het (niet proffesioneel) maar opgelost door alles te deleten en opnieuw (in een andere map) te uploaden en warrempel nu lukt het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan