fotopagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik werk standaard met webbuilder dus een index-pagina heb ik al, maar nu wil ik een fotopagiba uploaden met een ander programma. weet iemand hoe ik dit kan doen?

Wat wil je precies doen? Met Webbuilder is het ook mogelijk om een fotopagina te maken.

Sorry dat ik mijn vraag wat onduidelijk heb beschreven. Ik heb dus webbuilder 6 en daarin kan je ook wel een fotopagina maken, maar ik heb gelezen dat je met' lightbox' een mooiere fotopagina kan maken. Lightbox is dat je als je op een foto klikt deze vergroot wordt weergegeven. Nu heb ik die lightbox gedownload, althans een niewere versie, maar nu blijkt het een programma te zijn. mijn vraag is: kan ik naast webbuilder ook een fotopagina maken met die lightbox en hoe zit het met die indexpagina want als ik die fotopagina ook index ga noemen dan haal ik mijn homepagina weg

Lightbox is een script, dat je in je index pagina kan plaatsen. Je moet daarvoor in de HTML van de pagina kijken. Op de lightbox website staan voorbeelden waar je de Lightbox code in de HTML plaatst. Daarna de Lightbox bestanden en de foto's uploaden naar de server, en dan zou het moeten werken.

ja maar mijn versie van lightbox een programma

Bijlagen

• Naamloos-1kopie.jpg
    Naamloos-1kopie.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 23
Dit programma ken ik niet, ik ben alleen bekend met Lightbox: een script dat je in bestaande pagina's invoegt.

Maar als je met dit programma een fotopagina maakt dan noem je die bijvoorbeeld foto.html. En op je index pagina maak je dan een link naar foto.html.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan