fotos bewerken ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter gila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
deze heb ik bij win98 probleem kan geen fotos bekijken en bewerken er komt steeds de melding kan het niet vinden -wat zou ik moeten downloaden voorhet goed functioneren moet ik eventueel its wijzigen in bijgande scans mvrgr gila
de scans volgen

Wellicht dat ik als je leesbaar Nederlands, met interpunctie schrijft, je vraag wel snap...

power point

interpunctie is mijniet duidelijk graag anwijzing zodat ik kan wijzigen bijgnd de scans lukt niet !!

Interpunctie is het gebruik van punten, komma's enz. Wat je schrijft is gewoon niet leesbaar, en maakt niet duidelijk wat je probleem is. Maak dat duidelijk, eerder kunnen we je gewoon niet helpen. Ik ga geen moeite doen om onleesbare dingen te ontcijferen...

powerpoint

Geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Ik kan de tekst duidelijk lezen dit is zonder punten en komma's.

Bijlagen

• ScreenHunter_05 Nov. 10 19.56.gif
    ScreenHunter_05 Nov. 10 19.56.gif
    13,1 KB · Weergaven: 21
  • ScreenHunter_04 Nov. 14 16.51.gif
    ScreenHunter_04 Nov. 14 16.51.gif
    20 KB · Weergaven: 25
  • ScreenHunter_03 Nov. 26 21.26.gif
    ScreenHunter_03 Nov. 26 21.26.gif
    11,8 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
powerpoint

raak de nieuwe3 scans voor chrah niet kwijt mvrgr gila

deze heb ik bij win98 probleem kan geen fotos bekijken en bewerken er komt steeds de melding kan het niet vinden -wat zou ik moeten downloaden voorhet goed functioneren moet ik eventueel its wijzigen in bijgande scans mvrgr gila
de scans volgen

Ik gebruik al jaren ook voor Windows 98SE het programma IrfanView. Dit programma is op te halen op
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/IrfanView+fotobewerking

Geen onverwachte vragen alles is zo simpel als wat.

Succes,
Jaap

powerpoint

beste jaap dat program heb ik ook maar kan niet verdragen dat het powerpoint die ik heb niet funtioneerd vndaar moet toch lukken hartelijke groet van een 65 jarige groninger de vorige scns kan ik hier niet plaatsen ook een raadsel

beste jaap dat program heb ik ook maar kan niet verdragen dat het powerpoint die ik heb niet funtioneerd vndaar moet toch lukken hartelijke groet van een 65 jarige groninger de vorige scns kan ik hier niet plaatsen ook een raadsel

Ik begrijp je probleem. PowerPoint is om presentaties te maken en die hebben als uitgang PPT. Jij probeert grafische bestanden met JPG, PCX, GIF , e.d. te openen met PowerPoint en dat zal niet lukken.

Ik gebruik zelf PowerPoint niet maar je zou eens kunnen kijken bij 'Openen als' en daar zullen wel andere soorten bestanden bij staan die wel met PowerPoint te openen zijn.

Wil je een plaatje opnemen in PowerPoint dan zal je dat plaatje moeten openen met Irfanview en dit dan kopieëren in PowerPoint.

Jaap

powerpoint

jaap bedankt ik ga er dit weekend op studeren met vr gr en fijn weekend Gila

powerpoint

jaap ik denk vergeet powerpoint met irfaniew kan ik ze openen zou ze dan perstuk over moeten brengen naar een te maken map powerpoint -omslachtig.
Bij openen als vind ik ook zo geen betand voor powerpoint .

Ik zou zeggen punt er achter en bedankt.ergens schreef ik dat ik 65 jaar was-moet zijn 85 !! EXCUUS EN GROET GILA

powerpoint

hartelijk dank voor alle aandacht ik heb het probleem even in de ijskast gezet mvrgr gila

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan