foto's branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter1970

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2003
Berichten
51
Hallo allemaal, ik heb een vraag over het branden van foto's op een CD.
Normaal kan dit rechtstreeks vanuit het vak afbeeldingstaken wanneer je een map met foto's selecteerd.
Nu komt het probleem; dit lukt niet meer, de toepassing
"naar CD kopieeren" word niet meer weergegeven.
Ook niet voor muziek.
Ik weet eerlijk gezegt niet hoelang zich dit al voor doet
maar ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Met een brand programma lukt het ook niet.
Ik krijg de foto's niet op een CD en dit terwijl dit eerst toch wel makkelijk ging.
Wat doe ik verkeert.
 
Laatst bewerkt:
foto's op cd zetten

Jeeee, nooit geweten dat deze mogelijkheid er ook was om foto's op cd te branden. Ik gebruik altijd een brandprogramma. Probeer eens een demo-versie van een brandprogramma te downloaden.

Succes,
Dolf
 
ook nooit geweten dat dat bestond. in ieder geval, kan je er voor zorgen dat je naar je cd-rw kan kopieren door middel van rechts te klikken en dan kopieren naar. je kan dit ook bereiken door je foto's te selecteren en dan links bij de taken te kiezen voor 'dit bestand kopieren naar' en daar kies je je cd-rw schrijver
 
Heb je misschien een brandprogramma genomen?
Dan vervallen n.l. de functies van Windows XP heb ik gemerkt.
Neem b.v. Filzip en daarna kun je niet meer met Windows uitpakken.
 
Geplaatst door Elisa
Heb je misschien een brandprogramma genomen?
Dan vervallen n.l. de functies van Windows XP heb ik gemerkt.
Neem b.v. Filzip en daarna kun je niet meer met Windows uitpakken.

De brandfunctie van XP vervalt niet vanzelf als je een brandprogramma zoals Nero installeert. Die XP-functie moet je dan nog handmatig uitzetten, indien nodig (bij evt. conflicten dus).
 
Ook als ik de functie 'kopieeren naar' probeer dan lukt dit niet.Hij herkend station R dan niet.
Ik heb inderdaad een brandprogramma geinstaleerd, het zou daar dus aan kunnen liggen.
Kan ik dit nog terug krijgen?
 
Je wilt van 2 dingen het beste :D
Ik ben bang dat je zult moeten kiezen.
Of je brandprogramma of Windows ;)

Trouwens........Buffy met WinZip of FilZip wordt het je gewoon opgedrongen. Daar bestaat toch geen schermpje voor om een vinkje te zetten of te verwijderen? Zou mooi zijn. Ik wil ook van 2 dingen het beste!
 
Je kan ook proberen met het herstel functie van XP te gebruiken naar een datum waar het wel werkte
 
Dan zit het er dik in dat Windows weer werkt maar het brandprogramma voor lou loenen in zijn programma's staat zonder registerwijzigingen.....dus niet werkt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, je kan als je een herstelling gedaan heb, rustig Nero installeren, daar kun je mee branden, maar ook in XP kun je mee branden, dit werk zonder problemen samen, ik doe dit ook.
Als je wilt kun je echter in XP het branden uitschakelen.
Kijk ook eens bij www.breekpunt.nl, daar kun je misschien ook een oplossing vinden.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan