Foto's die soms niet te zien zijn?

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Hallo allemaal,

Al enige tijd heb ik een website met daarop een reisverhaal met foto's.
Alles is zoals ik het graag wil op mijn site. Ik heb alleen één probleempje!

Als je de site opend dan worden niet alle foto's geladen. Het zijn bij opnieuw inladen van de site weer andere foto's. De foto's zijn klein en 4 tot 6 kb groot. Als je er op klikt opend er een nieuw venster met een grote foto. Als ik de kleine foto's nog kleiner maar is er niets meer van te zien.

Weet iemand voor dit probleem een oplossing???

Hier de url van de site : http://www.xs4all.nl/~wyngaart/Chile_Page.htm

Groeten,
Rob.

ik denk dat het aan jouw instellignen van Internet Explorer ligt, hier werkt het prima (Safari).
Ga is naar:

> Extra
> Internet-opties
> Tijderlijke internet bestanden legen

en probeer dan nog is

Beste Rimsic,

Als ik dat doe maakt het geen verschil. Maar volgens mij zijn de temp internet bestanden nu juist om een pagina sneller in te laden als je er al eens geweest bent.
Ik heb eens goed op het blauwe balkje onder in gelet. Dat loopt niet snel en geleidelijk.
Kijkers van mijn site met een telefoon verbinding hebben er het meeste last van.
Het lijkt dus wel als of bij langzaam verkeer deeltje (foto's) ovegeslagen worden.
Ik wil dat graag voorkomen, maar hoe?

Groeten,
Rob.

IK heb net je site bekeken ziet er goed uit , foto's worden snel geladen , maar waar laad je de site naartoe welke server.Het kan ook zoijn dat de site bij jou blijft hangen ctrl F5 indrukken wil wel eens helpen.

Nadja

Afgezien van de irritante popup van het tellertje (;)) werken de foto's prima.

De tip van Rimsic klopt wel want als je tijdelijke internetbestanden map vol zit kun je ook dit soort problemen krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan