Foto's direct op het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo. Binnenkort moet ik in de supermarkt waar ik werk een groot aantal kinderen met
Zwarte Piet op de foto zetten. Graag zou ik mijn laptop naast me neerzetten, de camera
erop aansluiten, en er dan voor zorgen dat de genomen foto direct op het scherm
verschijnt.

Ik kan natuurlijk een foto maken, deze openen, en na elke volgende foto op volgende
drukken, maar graag zou ik het automatisch hebben.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Hoi,

Wanneer je je camera met de kabel aansluit, kan je controleren of de geheugenkaart van de camera direct in de verkenner zichtbaar is ......
De rest spreekt van zelf dunkt me ......

Dat klopt. Dat is ook wat ik in mijn startpost bedoelde.

Ik kan natuurlijk een foto maken, deze openen, en na elke volgende foto op volgende
drukken, maar graag zou ik het automatisch hebben.

Maar dan moet ik steeds op [>] drukken. Niet echt een ramp uiteraard, maar het zou
leuk zijn als de genomen foto direct, hups, op het scherm springt. Moet te doen zijn
toch?

Dat klopt. Dat is ook wat ik in mijn startpost bedoelde.
Maar dan moet ik steeds op [>] drukken. Niet echt een ramp uiteraard, maar het zou
leuk zijn als de genomen foto direct, hups, op het scherm springt. Moet te doen zijn
toch?

Dácht 't niet, want dan zou je op je camera in moeten kunnen stellen dat je je harde schijf als opslag gebruikt.
Of het zou al moeten kunnen via de bij de camera meegeleverde software, die je dan op de laptop moet installeren.

Vorige maand nog moest ik nog op school op de foto, toen zag je het ook gelijk op
de laptop. Die heeft natuurlijk uiterst professionele software, maar er moet toch iets
aan freeware zijn?

Vorige maand nog moest ik nog op school op de foto, toen zag je het ook gelijk op
de laptop. Die heeft natuurlijk uiterst professionele software, maar er moet toch iets
aan freeware zijn?

Heb je al uitgeprobeerd wat ik zei: de software die bij de camera is geleverd ......
Ik kan dat bij mij wel .....

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Wordt even zoeken, want het is de camera van paps... Bedankt zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan