Foto's en bestanden kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tirana1973

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Mijn computer begon spontaan te configureren zonder ik erom had gevraagd:evil: hij deed niks meer naardat hij 3 dagen bezig was met configureren en ik niet meer in windows vista kon komen, heb ik besloten om de pc aan en uit te zetten, en toen hop:mad:beeld zwart en dit bleef zo, dus systeem recovery`F11gedaan. nu ben ik alle bestanden kwijt:shocked::shocked:ook de foto´s die mij dierbaar zijn hoe krijg ik deze weer terug:shocked:

Laatst bewerkt:
Als je je pc aan en uit zet dan heb je inderdaad zwart beeld... ;)

Maar dit klinkt vrij dramatisch.
Met wat geluk kan je met een file recovery programma een deel van je foto's terug vinden. (bv PC Inspector file recovery)
Echter - hoe langer je je pc nu gebruikt, hoe lager de kans op succes.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast "Nee help" zegt niets over je vraag/ probleem.

ik heb bij het opstarten op F11 gedrukt system recovery!! omdat ik niet meer in windows kon komen het beeld bleef zwart dus heb ik op F11 gedrukt voor system recovery. hij start dan weer in windows maar alles is weg:mad: heb nu file recovery gedownload op de website file recover. deze werkt niet omdat je via je credit card moet betalen en dit doe ik dus niet. Vandaag een programma gekocht bij de Media Markt, van Easy computing genaamd herstel uw bestanden:thumb: hopelijk werkt het.:D

Die F11 functie ken ik nog niet.
Maar als daarbij gebruik wordt gemaakt van een verborgen partitie met daarop een recovery systeem, dan kan dat wel eens heel vervelend uitpakken.
Normaal gesproken betreft het dan een image, die terug gaat naar fabrieks instellingen.
De harddisk wordt daarbij compleet overschreven.
Daarbij gaat alle data en alle zelf aangemaakte partities verloren.

Probeer anders de volgende freeware: Pc Inspector File Recovery.

de cd installeren lukt me niet hij is voor XP loopt hij dan niet op vista==

ik ben eindelijk klaar met het herstellen van de bestanden, de foto´s zijn gelukkig een gedeelte weer terug geplaats op een externe schijf veel bestanden zijn beschadigd ook de foto´s met emotionele waarde. gelukkig staan er nog een paar goeie tussen. ook mijn huiswerk is dankzij dit ¨rogramma weer bovenwater:thumb:gelukkig maar anders moest ik alles weer over nieuw doen

Met welk programma is het nu gelukt?

PS misschien een goed idee om persoonlijke files (foto's, Word docs, Email) op een D-partitie te plaatsen voor als je besturingssysteem weer eens plat gaat.
Of af en toe een backup naar de externe schijf kan ook geen kwaad.

heb ik aangeschaft, de bestanden die gered zijn gelijk hier op, opgeslagen, ik was het net van plan om de foto´s op de externe te doen en tja toen ging alles plat.:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan