Opgelost Foto's importeren sluit niet goed af, scherm blijft tot pc uitgezet wordt.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

HuubvG

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Nu weet ik om te beginnen niet of dit een Windows 7 probleem is, of dat ik de vraag ergens anders moet stellen?

Het importeren van foto's gaat goed, tot het einde, maar dan sluit het kleine venster niet af, ook niet als ik op het kruis klik. Dan krijg ik de vraag of ik wil annuleren. Maar dan lukt het nog niet. Bij ja blijft het schermpje, en bij nee ook.

Nieuwe foto's daarna importeren lukt niet omdat de toepassing (of zo?) al in gebruik is. Het venster verdwijnt pas als ik de pc uitzet. Vlak voor het uitgaan krijg ik dan de mogelijkheid om er een eind aan te maken. Nou ja...:eek:

Ook kan ik niet op verkenner klikken, want dan krijg ik het betreffend scherm weer in beeld.

Zoeken heeft me tot dusver niet geholpen, ik krijg de standaard uitleg hoe foto's te importeren.

Hopelijk zet de moderator dit zo nodig in de juiste rubriek, en mogelijk weet iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank.

Alt en F4 tegelijk indrukken, werkt die wel. Dan is alles weg. :(

Heeft het wel steeds goed gewerkt anders systeemherstel overwegen.

Laatst bewerkt:
Het heeft nooit goed gewerkt. Met systeemherstel ben ik in een eerdere vragenronde bezig geweest, maar niet verder gekomen.

Alt + F4 is hetzelfde als het kruisje, dus dat werkt juist niet. Nadien wordt het kruisje grijs, dus niet opnieuw aan te klikken.

Edit: nu net achter gekomen dat ik met taakbeheer het scherm wel kan sluiten. Eerst alt+ctrl+del en dan taakbeheer kiezen, die zegt eerst dat je een bevestiging moet geven, maar vervolgens kun je toch beëindigen kiezen.

Dat is voor het eerst dat dit lukt, ik kan hier wel mee leven. Maar misschien is er nog een oplossing om het xorrect te laten werken, ik hou het nog even in de gaten.

Bedankt.

Laatst bewerkt:
Eerst alt+ctrl+del en dan taakbeheer kiezen, die zegt eerst dat je een bevestiging moet geven, maar vervolgens kun je toch beëindigen kiezen.

Dat klopt helemaal wat je zegt.

Je zou dit nog kunnen proberen.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/reset-ie-settings#ie=ie-11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan