Foto's in apart pop up venstertje bij aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike35

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Een simpele vraag misschien, maar ik kom er niet uit. Ik heb verkleinde foto's op mijn site gezet (200x150pxls), deze foto's moeten bij aanklikken in een apart venstertje verschijnen waarbij ze te zien zijn in hun oorspronkelijke grootte (600x450pxls).

Het schermpje wat je te zien krijgt moet ook die grootte hebben dus niet een hele webpagina waarin een ***lig fotootje van 600x450 pxls staat, iemand een idee hoe dat moet?

bij voorbaat dank.

Hotspot?

Gebruik "hotspot" tool

Plaats de kleine foto en klik erop en in het eigenschappenpaneel vind je links onderaan de 3 vormen (licht blauwe rechthoek, cirkel, multivorm) voor hotspots te creeren.

Klik vb op de rechthoek maakt nu een rechthoek over jou kleine foto en stel alle eigenschappen in van de hotspots - waarbij u de grote foto instelt.

Suc6

Frederik

Gebruik "hotspot" tool

Plaats de kleine foto en klik erop en in het eigenschappenpaneel vind je links onderaan de 3 vormen (licht blauwe rechthoek, cirkel, multivorm) voor hotspots te creeren.

Klik vb op de rechthoek maakt nu een rechthoek over jou kleine foto en stel alle eigenschappen in van de hotspots - waarbij u de grote foto instelt.

Suc6

Frederik

Bedankt voor de reactie, maar ik krijg dan weer een groot venster met een (vergroot) fotootje van 600x450pxls erin en dat wil ik juist niet hebben.

Ik wil als ik op de foto druk een extra venstertje wat even groot is als de foto zelf (600x450pxls)...

ik heb hem opgelost jongens, alleen weet ik niet hoe je die lelijke paarse linklijn om mijn thumb moet weghalen dat laat zien dat de kleinere foto linkgebonden is.....:rolleyes:

Sorry, was niet compleet:

a:link{
text-decoration:none;
}

Dit kan je ofwel in een aparte stylesheet plaatsen die je dan aanroept, maar ook simpelweg in je pagina plaatsen. Ik weet even niet of het nou in je head of de body sectie hoort. Dat heb je snel uitgeprobeerd lijkt me.

Sorry, was niet compleet:

a:link{
text-decoration:none;
}

Dit kan je ofwel in een aparte stylesheet plaatsen die je dan aanroept, maar ook simpelweg in je pagina plaatsen. Ik weet even niet of het nou in je head of de body sectie hoort. Dat heb je snel uitgeprobeerd lijkt me.

thnx opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan