hallo een probleem met foto's plakken in excel document!
Ik heb een programmetje gemaakt waarbij ik foto's kan plakken in een excel document
het voordeel van deze methode is dat je niet steeds foto's moet verschalen en niet vervormd.
Hierbij heb ik twee mogelijkheden
foto's kan je ophalen van uit de verkenner (blijken snelkoppelingen te zijn)
foto's die bewerkt heb met een knip programma en die nog nog op het kladblok staat invoeg blijken wel echte foto's te zijn.
De cursor moet wel op een van de cellen van kolom d staan de breedte van de kolom is bepalend .
Het probleem doet zich voor als ik dir document opsla en ik zou dit versturen per mail dan zijn de foto's in het bestand niet meer aanwezig en krijg ik de melding dat de koppeling niet te vinden is .(zie ook het voorbeeld)
dus blijkt er een snelkoppeling gemaakt te zijn .
hoe krijg ik dat de foto werkelijk in het document geplakt
de foto's die bewerkt zijn zitten wel in het document.
Weet iemand hier een oplossing voor??
Bekijk bijlage test.xlsm
groeten ben
Ik heb een programmetje gemaakt waarbij ik foto's kan plakken in een excel document
het voordeel van deze methode is dat je niet steeds foto's moet verschalen en niet vervormd.
Hierbij heb ik twee mogelijkheden
foto's kan je ophalen van uit de verkenner (blijken snelkoppelingen te zijn)
foto's die bewerkt heb met een knip programma en die nog nog op het kladblok staat invoeg blijken wel echte foto's te zijn.
De cursor moet wel op een van de cellen van kolom d staan de breedte van de kolom is bepalend .
Het probleem doet zich voor als ik dir document opsla en ik zou dit versturen per mail dan zijn de foto's in het bestand niet meer aanwezig en krijg ik de melding dat de koppeling niet te vinden is .(zie ook het voorbeeld)
dus blijkt er een snelkoppeling gemaakt te zijn .
hoe krijg ik dat de foto werkelijk in het document geplakt
de foto's die bewerkt zijn zitten wel in het document.
Weet iemand hier een oplossing voor??
Bekijk bijlage test.xlsm
groeten ben