foto's in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik werk sinds kort met windowsvista en het valt me op dat als ik mijn foto's wil bekijken die ik op een dvd heb gebrand deze niet worden weergegeven ik de verkenner. voorheen toen ik nog met xp werkte werden al mijn foto's als thumpmails weergegeven in mijn verkenner. foto's die op een externe hardeschijf staan worden wel als thumpmail weergegeven, maar op mijn dvd niet.

heb je al eens op de optie beeld in je dvd gekeken en deze op bijvoorbeeld op grote pictogrammen gezet?

ja maar tuurlijk. als ik de desbetreffende map aanklik worden de thumpmails wel een seconden zichtbaar, maar verdwijnen daarna weer

Laatst bewerkt:
ja maar tuurlijk. als ik de desbetreffende map aanklik worden de thumpmails wel een seconden zichtbaar, maar verdwijnen daarna weer

dit begrijp ik niet goed hoor, je ziet ze een paar seconden maar dan verdwijnen ze weer :confused:

Hoe ziet het er dan wel uit?
Kan je misschien even een screenshot tonen aub?

laat ik het eens anders formulieren. voorheen als ik dan een fotocd wou bekijken stopte ik de cd in mijn speler en dan ging ik naar de verkenner en dan kon ik net als in een fotomanager mooi de foto's zien. nu in vista zijn mijn foto's vanaf een cd niet meer te zien in de verkenner.

Bijlagen

• Image2.jpg
    Image2.jpg
    111,9 KB · Weergaven: 21
Moet je even op het uitklap menuutje van "Beeld" klikken. Dan kiezen voor;
Normale pictogrammen,
Grote pictogrammen,
of
Extra grote pictogrammen.

Moet je even op het uitklap menuutje van "Beeld" klikken. Dan kiezen voor;
Normale pictogrammen,
Grote pictogrammen,
of
Extra grote pictogrammen.

ja, dit is ook wat ik al eerder vermeld had :confused:

Kennelijk is dat niet doorgedrongen, dus heb ik het nog eens geplaatst.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan