• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foto's in werkbladen vergroten en verkleinen i.v.m. stamboom

Status
Niet open voor verdere reacties.

arielies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2011
Ik ben een stamboom in Excel aan het maken.

Nu wil ik in Werkblad 1, bij de stamboomgegevens een kleine foto in een cel plaatsen bij de desbetreffende persoon. Als je op de foto klikt wordt de foto groter. Klik je er b.v. naast wordt de foto weer kleiner.

In werkblad 2 wil ik alle foto's en uittreksels uit het bevolkingsregister opslaan van één familie.
Wil ik alle foto's en uittreksels bij elkaar bekijken ga ik naar Werkblad 2.
Wil ik dat niet en alleen een specifieke foto bekijken klik ik op de kleine foto en deze wordt vergroot weergegeven.

In werkblad 3 de foto's en uittreksels van de volgende familie enz. en die weer linken o.i.d. in Werkblad 1 bij de juiste personen.

Ik weet alleen niet meer hoe ik dat "vroeger" hebt gedaan.
Kan iemand mij helpen en vertellen hoe ik dat moet doen.
Met dank en een groet,

Waarom in Excel? Het lijkt mij dat hiervoor betere software te vinden is. Als je het toch vanuit Excel wil dan lijkt mij een voorbeeldbestand wel het minste dat je moet plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan