• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

foto's invoegen in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon2013

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Hallo,

Ik ben een overzicht aan het maken in excel over een aantal producten die op voorraad staan.
Nu is het zo dat ik al zover ben dat ik op het eerste pagina een aantal hyperlinks heb gezet die verwijzen naar het desbetreffende blad tabblad in hetzelfde excel bestand.

nu voeg ik op de tabbladen foto's toe.

weet iemand hoe je meerdere foto's tegelijk kunt toevoegen.
als ik nu meerdere foto's selecteer dan plakt hij ze over elkaar heen.
schiet ik niks mee op.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes Leon.

Kijk eens bij afbeelding opmaken.

Bijlagen

• Afbeelding opmaken 15-1-2013 162433.jpg
    Afbeelding opmaken 15-1-2013 162433.jpg
    34,9 KB · Weergaven: 501
Post je bestand eens met het uitzicht dat je wenst, denk er aan fotos in je bestand bewaren kost veel ruimte; alternatief alleen fotos zichtbaar die nodig zijn en ophalen van de harde schijf.

Heren,

als eeste werk ik met excel 2003 dus kan ik de toepassing die Rob aangeeft niet gebruiken.

Wat Jean-Paul betreft: we werken in ons bedrijf met een centraal database.
ik kan dus niet de foto's op mijn harde schijf laten staan.

Beide antwoorden is eigenlijk niet wat ik zoek.
de bedoeling is dat ik 2 (of meerdere) foto's tegelijk kan invoegen in een Excel tabblad.
Als ik dit nu doe dan komen ze op elkaar te staan en zijn ze niet meer zichtbaar.

Hopelijk dat het nu iets duidelijker wordt?

gr Leon

Leon

Ik werk ook nog met 2003, je kan foto's op verschillend manieren laten zien, het is alleen zonder je bestand te hebben gezien, we geen overzicht er van hebben, en je wil een bestand waar een 10 tal fotos in staan maar die op de juiste plaats moeten verschijnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan