foto's komen niet binnen als jpeg maar als hmtl

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap1

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2012
Foto's verschijnen in groot formaat in mijn mailbox (Office 2007).
En niet als bijlage als jpeg.
Hoe kan ik dit veranderen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, eigen foto's.

Komen als hmtl binnen, dus groot en niet als bijlage met paperclip.

en ik duidelijk?

Het zou wel helpen als je vertelt welk mailprogramma je gebruikt en op welke wijze de afzender de foto's in / bij de mail heeft geplaatst.

Microsoft 2007 en ik zend de foto's zelf.
De foto's komen nu als bericht binnen en ook wel als bijlage.

nee , op groot formaat, onder aan het bericht als hmtl(of htlm)

Start je mail op. Maak een nieuw bericht en probeer hier eens iets te klikken en uit te vogelen.

zonder opmaak.JPG

@redcap1 : eerlijk gezegd luidt mijn antwoord op jouw vraag in bericht 3 : "Nee, niet duidelijk, eerlijk gezegd snap ik er dus geen bal van".

1. Op vragen waar de foto's vandaan komen schrijf je dat je zelf afzender bent. Mail jij dan foto's die op je eigen computer staan van het ene account naar het andere account en........ waarom zou je dat doen, want je hebt de foto's immers al? Het verwart mij dus wel een beetje......?
2. vervolgens, zonder dat wij ook maar een suggestie hebben gedaan, schrijf je dat het nu toch wel weer een beetje goed binnenkomt, zonder dat je wat hebt veranderd?
3. snap jij dat ik het niet snap?

Laatst bewerkt:
Ik heb het proberen te snappen. :D Ben eens benieuwd of mijn snappertje nog goed werkte. :D was ook maar een gok snappertje hoor:D

Laatst bewerkt:
Hoi,
Omdat je vraag niet direct iets te maken heeft met fotografie maar meer met je mailprogramma heb ik je vraag verplaatst naar een andere sectie.
Succes verder met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan