Foto's kwijt? complex probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saschas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Hoi,

Tijdje terug gekomen van vakantie en helaas een stel foto's kwijt! Is er nog een manier om ze hoe dan ook terug te krijgen?

Om het te verduidelijken stap voor stap:
De SD kaart van mijn vriendin zat bijna vol, dus stopte ik die van mij in haar camera (betere). Scherm: formatteren / groot formaat? Er stonden nog foto's op waarvan ik niet wist of ze al op de computer stonden, dus formatteren was geen optie. Op de een of andere manier hebben we het scherm weggekregen (eruit, erin ofzo). Foto's die er nog op stonden konden we nog bekijken en nieuwe foto's maken.

Aan het einde mijn kaart weer in mijn camera waarop we toen ook nog de foto's konden zien, maar omdat haar scherm groter was wilde ik ze even allemaal gaan kijken op haar camera. (misstap 1) Weer het scherm Formatteren/ groot formaat, wat ik niet wegkreeg dus maar op groot formaat klikte. (misstap 2) Daarmee ging het scherm ook niet weg, dus maar weer terug in de mijne: system error!

Toen ging het helemaal mis, camera deed niets en aangesloten op de computer liep de computer vast. Terug in de camera van m'n vriendin gedaan, (toen weet ik niet precies wat zij heeft gedaan) maar ze zei dat ie aangaf dat de kaart leeg was en maakte per ongeluk of niet een foto (grote grote misstap 3).

Terug in mijn camera gaf de kaart geen system error. Ik heb nog geprobeerd om met DeleteFix en Photorescue Wizard foto's proberen terug te halen, maar er stond niets op.

Zijn ze écht helemaal weg nu?

Heeft er iemand dan nog een baantje voor ons op Kreta? Dan kunnen we de foto's toch nog proberen terug te halen....

Hartelijk dank!

Groetjes Sascha

Dankjewel! Het kaartje ligt nog bij m'n ouders maar ik ga het zsm proberen!
Als het lukt ga ik waarschijnlijk in de rondte dansen:D (dus dat laat ik nog weten)

Programma deed het gewoon niet op Vista.
Helaas zijn de foto's daar ook niet mee terug gekomen, ik denk dat ik de hoop op geef, doordat er een nieuwe foto is gemaakt vinden alle programma's alleen de nieuwe foto terug.
Groetjes Sascha

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan