foto's laten zien op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisperTT

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Hallo

Ik zoek een programma dat foto's in een slideshow op dvd kan laten zien en als het kan een beetje mooie slide show.
Ik gebruik nu photodvd van VSO en die werkt geweldig... tenminste dat dacht ik hier bij mij doet hij het heel mooi mooie slide show en dergelijke.
Er word een dvd film van gemaakt met .vob bestanden en dergelijke, maar nu blijkt dat niet iedereen die dvd kan afspelen.
Zelfs de allernieuwste dvd spelers die zeggen alles te kunnen spelen doen het niet en sommige hele oude dvd spelers die je geen cent geeft die spelen het weer wel af???
Ligt niet aan het branden want 1 dvd is op meerdere spelers geprobeerd en op de 1 doet hij het wel en op de andere weer niet.
Ik zoek dus een programma die meer zekerheid geeft dat hij het op vrijwel alle spelers doet, en veel foto's aankan, dus niet zoals nero die er bij 99 foto's mee stopt.

Tevens zoek ik ook een programma die films van een camcorder op dvd zet nadat ik eerst delen van de film ect heb verwijderd.
Ik heb een mooi programma bij de camcorder maar die zet alles gelijk op film en kan ik ze dus niet bewerken.
Zet ik de films eerst op harde schijf kan ik dat programma niet gebruiken want die zegt dan steeds er is geen cam apparaad aangesloten.
iemand een tip ??
hoeven geen gratis programma's te zijn.

Bij voorbaad dank

Zelf gebruik ik hier voor een fotoslideshow ProShow Gold, maar dat is een programma wat je moet kopen.
Werkt voor zo ver ik het op verschillende DVD players gebruikt hebt goed.

Je kunt menu's maken met dit programma, zodat je bijvoorbeeld Vakantie 2006 , Vakantie 2007 , Vakantie 2008 krijgt.
Ook kan je video's toevoegen aan het menu

Laatst bewerkt:
Sorry helemaal vergeten.

Ik heb een dualboot van vista ultimate x64 en windows xp home.
draai voornamelijk op de vista.

Vista heeft een mooie DVD Maker aan boord.
Maak je in een handomdraai mooie foto DVD's mee. Eventueel met ingesproken tekst of muziek eronder. Met allerlei weergave opties en menu's.
Ik gebruik hem altijd.

En dat heet dan dvd maker??? want ik kan niets vinden.
Enigste wat ik kan vinden zou fotogalerie zijn maar dat lijkt mij niet het juiste programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan