Foto's LG E430

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpAjb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2016
Ik heb nogal wat problemen met m'n LG E430. Ga ze niet allemaal opnoemen, maar waar het om draait is het volgende;

Via whatsapp heb ik aardig wat foto's binnen gekregen, maar als ik m'n foon met het kabeltje verbind met de computer, komen deze foto's niet naar voren zodat ik ze op m'n compu op kan slaan.
Ze staan op m'n telefoon in de 'galerij'.
Nou ben ik inmiddels al zover dat ik de foto's in een mapje op heb kunnen slaan, genaamd 'sdcard0'. Er van uitgaande dat ze dus op een sd-kaartje opgeslagen zouden worden en ik op deze manier alles op m'n compu kon zetten.
Alleen heb ik dus helemaal geen sd-kaartje in m'n foon zitten.....
Dat mapje genaamd 'sdcard0' stond er blijkbaar al automatisch op. Zelf heb ik in ieder geval nog nooit een map aangemaakt met deze naam.
De foto's wil ik eraf hebben omdat ik een andere foon heb gekocht.

Ik kan de foto's ook niet op een andere manier moeilijk-moeilijk op de computer zetten, aangezien ik een virus heb, waardoor ik m'n telefoon alleen nog redelijk in 'veilige modus' kan gebruiken, maar onder meer geen foto's meer door kan sturen via whatsapp bijvoorbeeld.

Wie o wie helpt me verder?

Installeer Google Foto's vanuit de Playstore.
Al je foto's worden dan opgeslagen in de cloud, en vanaf iedere andere telefoon, of pc, of tablet, heb je ze dan altijd

Nog een mogelijkheid.
Ga op je PC naar https://web.whatsapp.com en log daar in.
Dan kan je de foto's uit de berichten naar je PC kopiëren

Klinkt beiden aannemelijk en simpel.. ware het niet dat ik zowel de Playstore als Whatsapp al verwijdert had, voordat ik erachter kwam dat ik deze foto's er ook nog op had staan..

Inmiddels -helaas tegen betaling- opgelost door een prof. Viel nog mee, want zelfs die had er een hard hoofd in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan