foto's maar email slepen verandert mijn lettertype in de mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickylet

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2012
Beste mensen,

Vraag: Wanneer ik een serie foto's (verkleind) naar mijn mail klik (rechtermuisknop, emailontvanger) dan komen ze netjes in het emailbestand.
Maar wanneer ik dan een tekst wil toevoegen ben ik de mogelijkheid kwijt om uit een lettertype/onderstreept/cursief en kleur etc. te kiezen.
Ook wanneer ik mijn handtekening toevoeg (naam en adresgegevens) vanuit het bewaarbestand (handtekening/briefhoofd etc.), verandert hij daarvan het lettertype wat ik heb en maakt er een vreselijke onduidelijke letter van.

Wanneer ik dit andersom doe, dus eerst mail openen, dan foto's invoegen en handtekening dan doet hij dat niet....Maar daar heb ik niks aan, want dan kan ik de vele foto's niet verkleind doorsturen, want hij vraagt niet om de foto's te verkleinen....

Wie begrijpt mijn probleem en weet hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Ik wacht het.
groeten Nicolet

Welke outlook heb je er zijn er vele meerdere. 2003.....2007.....2010, en nog een paar andere express enz enz. . Ja soms wordt je er niet goed van he.

Deze is voor 2007. Klik. :rolleyes:

Bedankt!

Helder!! idd 2007 ik heb het al aangepast ook, appeltje eitje!!!
Enorm bedankt!
Nicolet

Ha dat is mooi Nicolet. Graag gedaan he handig die help mij. En ik deed het graag. Jij ook bedankt voor de terug koppeling. :thumb:;) Groet Manamana. Wat is een manamana. Klik Lol.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan