Foto's maar voor de helft uploaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meike

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2005
Hallo allemaal,

Ik heb weer een vraagje.
Ik heb de site weer ge-up-date en nieuwe foto's geplaatst. Alleen telkens als ik hem publiceerde liet hij een foto weg. Uiteindelijk heb ik een paar enters tussen de foto's gezet en toen pakte hij hem wel. Nu heb ik middels een foto programma (photofiltre) een plaatje gemaakt, opgeslapgen als JPEG en dit wilde ik op de site plaatsen. En nu plaatst hij weer maar de helft!!!:8-0:
Wie weet hoe dit kan? Ik kan me niet voorstellen dat het bestand te groot is, er staan wel grotere foto's op en ik heb hem verkleind. Ook het feit dat hij hem maar voor de helft plaatst vind ik vreemd.....
Net alsof hij onderbroken is tijdens het uploaden...
Wie weet waar dit aan kan liggen?

Groetjes Meike

Hoezo?

Ik kan toch mijn site gewoon aanpassen en dan de wijzigingen publiceren?

Dit kan mogelijk te maken hebben met jouw eigen cache die vol is.

Geef de URL eens; dan kunnen we kijken of het hier ook zo is.

Leuke koppies!

Vreemd ja :confused:.

En als je de afbeelding eerst even verwijderd, en dan nogmaals upload. Gaat het dan goed?

Hoe upload jij?

Geplaatst door Meike
Je bedoeld de url van mijn site?
http://members.home.nl/maartenenmeike

Op de startpagina zie je gelijk de foto die er maar voor de helft op staat.
mmm, sorry weetniet waar het aan ligt. Zit je @home space niet bijna vol? 50mb is dat maar namelijk :rolleyes:. Geen idee eigenlijk of hij dan zulke afbeelding krijgt.

Geplaatst door Rimsic

mmm, sorry weetniet waar het aan ligt. Zit je @home space niet bijna vol? 50mb is dat maar namelijk :rolleyes:. Geen idee eigenlijk of hij dan zulke afbeelding krijgt.

Ja Rimsic, dat is mogelijk.

Dankje, schatjes he?!:D

Hmm ja, daar heb ik ook aan gedacht. Maar toen ik gisteren een andere foto, (die het eerst ook niet deed) op een andere blz plaatste, deed hij het wel!
Ik heb hem net weer even verwijderd en nu er weer opgezet. Uh, hoe ik upload, ik voeg gewoon een afbeelding in... Zo doe ik het al jaren eigenlijk.
Maar heb dus sinds kort een nieuwe versie van FP en ik vind hem nog niet zo heel fijn werken....:confused:

Waar kan ik zien hoeveel MB ik verbruikt heb?

Kan zijn dat die foto kleiner is.

Je upload dus met Frontpage. Dat zou opzich goed moeten werken :).

In Frontpage rechts klikken op je web, eigenschappen (bij de mapweergave).

Nee het was dezelfde foto....

Hmmm ja ik ben blonT hoor,:rolleyes: maar snap niet waar je bedoelt... :o
Als ik bij mappen kijk (dus eigenlijk als ik mijn site open) dan laat hij al de mappen zien en daaronder al de foto's. Ook foto's trouwens die er niet eens meer op staan...:confused:
Dus zodra ik dan rechtermuisknop doe, dan pakt ie alleen dat bestand waar ik dan op sta. Dus dan zie ik wel de groote van dat bestand maar dat bedoel je niet.

Weet je wat ik ook zo vreemd vind?? Eerst kon ik gewoon mijn site openen, dus gewoon daar linksboven op dat open mapje klikken. En dan kon ik mijn site selecteren en opende hij hem. Nu zie ik alleen maar bestanden en opent hij niet de site. Snap je???:confused: Nu moet ik eerst via navigatiestructuur de structuur openen en dan op een blz klikken...Hoort dat zo?

:8-0: Hij doet het!

Hmm maar weet nu dus alleen weer niet waar het aan lag... Heb weer de hele lay-out omgegooid, afbeelding wat verkleind EN ik zag een icoontje staan naast de afbeelding. Dat klikte ik aan en daarin stonden 2 opties. Eerste iets over het formaat en de tweede weet ik niet meer...:rolleyes: . Maar iig, die heb ik ook aangevinkt en nu doet ie het! Dus het ligt aan een van die drie dingen....:cool:

Vreemd programma hoor...Vond de oude veel fijner....
Maarja, mss is het even wennen.

Heel erg bedankt iig voor het meedenken!!:)

Groetjes Meike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan