foto's niet meeversturen vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbaru

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
hallo, ik heb een probleem.
Dat is als ik een mail verstuur in windows mail (vista), en ik doe daar een foto bij als bijlage, dan kan de ontvanger diezelfde foto zonder problemen openen.
Nu zul je zeggen, dat is toch geen probleem, nee maar deze persoon opent de bijlage met picture manager en kan dan ook met het pijltje volgende of vorige afbeelding meerdere afbeeldingen bekijken die ik onlangs op mijn eigen pc heb geopend. Het maakt dan niet uit of het foto's, internetpagina's, bijlages uit andere ontvangen mails zijn die dus op mijn pc hebben gestaan of nog steeds staan!
Heel vervelend als je dus een foto stuurt van een gebroken arm, en er zit een foto bij van je partner die in bad ligt!!!
Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.
Groeten Erwin

Hallo Minal,
Ik heb alles gedaan wat je gezegd hebt, maar als ik nu een foto in de bijlage van een mailbericht open is er nog niets veranderd.
Hoe het bij mijn ontvangers is weet ik niet.
Als ik de bijlage met windows fotogalerie open zie ik alleen die foto,en kan ik dus niet zoals bij picasa met de pijltjestoetsen naar links of rechts om de andere niet bedoelde afbeeldingen te zien.
De ontvanger die mij vertelde dat ik dus meer stuur dan de bedoeling is opent ze dus met picture manager.

Alvast bedankt voor de info.
Erwin

Kijk eens in je e-mail map Verzonden documenten en klik op zo'n bericht waarvan je ontvanger zegt dat ie méér dingen kan zien dan die ene foto en klik dan eens op die ene foto en kan jij dan ook méér zien dan die ene foto?
Of je MS Picture Manager gebruikt om de bijlagen te bekijken of een andere viewer maakt niet uit. Ik denk dat je door die e-mailontvanger in de maling wordt genomen. Ik ga hier verder geen tijd meer aanbesteden

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je info, maar ook jammer dat je niet meer wil reageren.
Als ik in de map verzonden items een bijlage open met picasa, dan zie ik ook meerdere afbeeldingen. doe ik dat met fotogalerie dan zie ik niks anders.
Groeten Erwin

Helaas is het euvel nog steeds niet verholpen.
Wie weet wat ik hiermee moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan