Foto's nummeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo,

In windows kan je de foto's automatisch nummeren. Maar als ik een slide show wil maken in Magix, dan gaat hij alle nummers doorelkaar gooien.

Het blijkt dat ik dit altijd handmatig moet doen omdat ik moet beginnen met 001 enz enz.

Is hier soms een eenvoudige manier voor als je 500 foto's wil nummeren??

Groetjes Rama

Hallo,

In windows kan je de foto's automatisch nummeren. Maar als ik een slide show wil maken in Magix, dan gaat hij alle nummers doorelkaar gooien.

Het blijkt dat ik dit altijd handmatig moet doen omdat ik moet beginnen met 001 enz enz.

Groetjes Rama

je hebt de fotos genummerd in Windows van 0 tot 500, juist?

indien ja, moet je dan niet bij Magix instellen dat hij de bestanden random plaatst?

maar een ideetje hoor :p

Nou niet echt,ik kan met windows snel nummers toepassen,wat ik eigenlijk wilde weten of er nog een ander progje bestaat om dat te doen.
En inderdaad omdat magix het weer doorelkaar gooit

Nou niet echt,ik kan met windows snel nummers toepassen,wat ik eigenlijk wilde weten of er nog een ander progje bestaat om dat te doen.
En inderdaad omdat magix het weer doorelkaar gooit

dus in Magix kan je bijv. in opties niet bepalen of ze wel of niet gemixt worden?

Ik heb alles afgezocht maar ik kan niets vinden wat daar op lijkt

Hallo,

Groetjes Rama

Als je bedoeld, ik wijzig de bestandsnaam en zet daar een nummering in bvb beeld001.jpg, beeld002.jpg,... kan je een batch laten lopen met volgende freeware:
http://www.irfanview.com/
Je kan ook je gekozen foto"s met deze batch aanpassen en kopiëren naar een andere folder.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan