Foto's op de website

Status
Niet open voor verdere reacties.

cristimita

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2007
:o Hola allemaal,
ik ben met mijn website beizg met frontpage, maar...als ik de foto's de naam van mijn website geef en dan / en de naam van de foto.jpg of .gif (alles aan elkaar) kreeg ik een rode kruisje. Als ik de pagina ga uploaden met totaal commander en ik wil kijken online kan ik dus de foto's niet zien.
Maar dit gebeurd me niet met alle foto's.?!?!?!?1
Kan aub iemand mij helpen???

Bedankt Cris.

Zijn de namen van de foto's en de linkjes identiek aan elkaar, ook wat hoofdletters en kleine letters betreft?

En waarom zou je de foto's de naam van je site geven? Is niet nodig hoor, gewoon foto1.jpg is ook goed.

Foto's

:o De linkjes zijn identiek, maar ik heb altijd begrepen dat je eerste de naam van de site moet schrijven en dan / en de naam van de foto. Want anders verschijnt ie niet op internet.
Dus ik weet het ook niet meer!!

Groetjes Cristina

Als je pagina en plaatjes in dezelfde directory staan, dan is alleen de fotonaam genoeg.

Btw, is je probleem opgelost?

Foto's

:shocked: Maar ik dacht dat je beter je foto's in een andere mapje moest hebbenen je sites zelf in een andere mapje!!!
Dus als ik de foto's en de sites op hetzelfde map heb is het opgelost???

Groetjes Cristina

Voor het overzicht is een apart mapje wel handig, voor de werking maak het niet uit.

Het gaat erom dat het linkje naar de foto verwijst, dat moet exact kloppen.
Als de foto in een andere map staat, dan moet het linkje op je pagina naar die map en foto verwijzen.

Foto's

Maar waarom moet je in sommige gevallen wel eerst de naam van de site schrijve en de / en daarna de naam van het plaatje???
Het wordt niet echt makkelijk gemaakt zeg!!!HAHAHAHA!!!
Ik moet wel even lachen want anders wordt ik gek:D

In sommige gevallen wordt het linkje langer omdat je pagina moet weten waar hij plaatje vandaan moet halen.

Als je plaatjes in de map "images' staat en je foto heet "foto1.jpg" dan is het pad:

/images/foto1.jpg

Snap je het een beetje?

Foto's

J:D aaaa, wat geweldig zeg....
Het lukt!!! Ik hoop dat het zo blijft.
maar als ik nu de foto's in het mapje images opsla moet ik het mapje images zo uploaden of moet ik dan weer de site naam op schrijven??
Lastig hé!! HA HA!!
Maar...

Heel hartelijk bedankt voor je hulp.

Groetjes Cristina

Je mapje met plaatjes uploaden is genoeg.

Ik vind de site prima, niet al te druk.

De knop "Terug" op de pagina "antiekrestauratie" staat er 2x op, eentje werkt er niet.

Nog een kleine opmerking: op de pagina "meubelmaken" staat de tekst door de foto, dat is niet zo fraai.

Laatst bewerkt:
Foto's

Verrek!!! je heb gelijk met dat van de tekst en de button.

Je heb me ontzettend geholpen!!!

Geweldig!!! :thumb: Dank je wel (muchas gracias)

Groetjes Cristina.

PS: Als ik weer een vraag heb, dan kom ik zo terug

Christina,

De website is best wel goed www.driemeubelambachten.com natuurlijk kan het nog beter maar dat is voor later, maar de inlaadtijd van de website is beslist niet goed.
Daar moet je wat aan gaan doen en het komt door de foto's en Logo's deze moeten een veel mindere Kb krijgen.
Even een voorbeeld je logo T3.gif heeft een Kb van 192.Kb dit kan je omzetten naar 35.Kb ---- Dan de spijlstoel heeft orgineel een grote van 450x653 eerst verkleinen naar 318x455 zoals je op de site gebruik geeft al een vermindering van Kb (dus nooit op de site verkleinen) Zelf de spijlstoel is terug te brengen naar 29 Kb.
Ook dat geld voor de andere plaatjes zodat de inlaadtijd van de site veel sneller zal worden maar ook de opslagruimte bij het hostings bedrijf.
Wil je weer weten laat het weten,
Succes.
Pcidee

Foto's

Heel hartelijk bedankt voor je reactie, je heb helemaal gelijk, ik weet het.
Volgens mij kan ik dat doen met photoshop, dan moet ik opslaan voor web.
Maar ik dacht ik ga maar alvast opzetten en daarna kan ik verder de restde "finish in touch" Alleen wat ik nog zou willen is iets professioneel willen hebben maar ik krijg de inspiratie niet ik zou niet weten hoe, HAHAHA!!!:o

Maar dat komt nog wel ( hoop ik )Weet jij toevalig hoe je zo een icoontje kan maken of plaatse voor je internetadres, zoals bij deze site dat vraag tekentje in het blauwe ding staat??

Dank je wel, groetjes,

Cris.

Foto's

Ha die John!!!:thumb:

ja wat goed van je!!! dat vind ik zo geweldig, super zeg

Bedankt voor je tip!! Trouwens wat vind je van muziek op een site??

Groetjes Cris.

Ik heb zelf een hekel aan muziek op een site, ik denk dat meer dan 90% van de mensen niet zit te wachten op muziek op een website.

Als je perse muziek op je site wilt zetten, zorg dan dat de muziek niet automatisch start maar dat de bezoeker de muziek zelf aan kan zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan