foto's op dvd met nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

gwen75

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
ik wil foto's op een dvd branden maar ik wil er later ook nog andere foto's bij voegen,
kan er soms iemand vertellen hoe ik hie te werk moet gaan.
ik wil zo de dvd helemaal vol krijgen maar dus niet in een keer. met de vorige nero ging it van zelfs maar met nero 7 niet graarg een beetje hulp.
alvast bedankt.

moet je wel DVD-RW hebben h'e!
anders kan je hem niet meer leeg maken

moet je wel DVD-RW hebben h'e!
anders kan je hem niet meer leeg maken

Voortaan eerst eens de vraag doorlezen: hij wil er continu wat bijzetten, dat kan ook met een DVD-R.

@TS: Is de schijf een multisessieschijf?

Voortaan eerst eens de vraag doorlezen: hij wil er continu wat bijzetten, dat kan ook met een DVD-R.

ik zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen kan er mij iemand een woordje uitleg geven aub.

Leg een DVD-RW in de lade van je brander. Klik op het ronde icoon van StartSmart, selecteer in het Nero-venster bovenin DVD en klik op het icoon Diavoorstelling maken. Kies in het vervolgscherm voor Diavoorstelling en Nero Vision opent zich. Je krijgt hier een schermpje "over" het beeld, waarin uitleg wordt gegeven over wat je moet doen. Dat gaat zo bij iedere volgende stap die je zet.

Waarom mag ik er niks bij zetten!
DVD-R is recodebale en kan maar een keer op geschreven worden bij Rewiterbale kan hij ook weer leeg gemaakt worden !

Waarom mag ik er niks bij zetten!
DVD-R is recodebale en kan maar een keer op geschreven worden bij Rewiterbale kan hij ook weer leeg gemaakt worden !

Wat jij zegt, helemaal waar, maar als een CD-R, DVD-R of zelfs een DVD+R een multisessieschijf is, kun je, er gewoon steeds bij schrijven. Nog vragen hierover? Stel gerust.

Wat jij zegt, helemaal waar, maar als een CD-R, DVD-R of zelfs een DVD+R een multisessieschijf is, kun je, er gewoon steeds bij schrijven. Nog vragen hierover? Stel gerust.
Oke Dat wist ik nog niet dan heb ik weer wat geleerd
maar ik snapte neit wat je bedoelde met ik probeer over al iets bij te schrijven?

ik bedoelde dat hij er dan steeds een paar bestandjes bij zet, met behoud van de rest van de opgeslagen bestanden.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan