Foto's op Samsung note 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Op mijn telefoon staat veel "lege" foto's (Galerij) met het symbool van Picasa.
Hoe kan ik deze verwijderen? En wat is het verschil tussen "Foto's" en "Galerij"?

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ben toch even zo vrij geweest om je vraag naar de telefonie sectie te verplaatsen.Succes met je vraag:thumb:

als je hem op de pc aan sluit is het dan niet te vinden (map)waar ze staan en zo te verwijderen

Laatst bewerkt:
Dank voor het overzetten naar de juiste categorie. Ik heb ook geprobeerd om het via de PC te deleten maar ik kon ze niet terug vinden.

heb je de foto's nog wel zichtbaar in picassa.

Heb hetzelfde met de Samsung S5 gehad. Weet echter niet of de "corrupte foto's" die Picassa laat zien bij jou op de SD kaart staan. Ik heb de Sd kaart op de PC gezet en via de telefoon laten formatteren, was er daarna vanaf.

De enige app die ik van picasa heb gevonden is "Tool voor Picasa, Google+ foto".
Hier kan ik niets mee vinden.

Heb hetzelfde met de Samsung S5 gehad. Weet echter niet of de "corrupte foto's" die Picassa laat zien bij jou op de SD kaart staan. Ik heb de Sd kaart op de PC gezet en via de telefoon laten formatteren, was er daarna vanaf.

Ik heb een back-up gemaakt en ga de sd-kaart formateren. Nog even de vraag, wat is het verschil tussen "Foto's" en "Galerij"?

Ik heb alleen maar "Galerij", dus zou het niet weten.

Samsung gebruikt de term "galerij" als algemeen voor alle beeldmateriaal. Pas als je naar de onderliggende mappen gaat wordt het gesplitst.
Dat splitsen wordt vaak gedaan door de geinstalleerde apps zoals facebook, whatsapp (deze maakt zelfs 2 mapjes aan). enz.

Het is allemaal een stuk duidelijker, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan