Foto's op SD card?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongerius

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hallo,

Ik heb een vraagje over een SD card voor mijn fotocamera. Ik heb een aantal foto's gemaakt, mijn kaartje in een macbook pro (niet van mij) gedaan. Foto's eraf gehaald naar het bureaublad, en vervolgens terug gekopieerd op de SD card in een apart mapje (dus CANONEOS1000D/SD/DCIM/100CANON/....). Nu ik thuis mijn camera aanlsuit via de usb, zie ik dat de foto's qua geheugen er wel op staan, maar het mapje kan ik niet zien, ook niet met verborgen bestanden weergeven. Is hier wat aan te doen zonder dat ik die macbook nodig heb? Het betreft trouwens .raw bestanden

Gr.

Laatst bewerkt:
Op deze pagina kom je misschien verder (er staan een aantal programma's op die het formaat ondersteunen)

Je camera maakt zelf een mapstructuur aan. Maak je een extra of andere map op je sd kaartje dan valt dat meestal buiten de scope van je camera. Wat dat betreft zijn camera's beperkt!
suggestie: niet rommelen met de mapstructuur van een kaartje dat je ook in je camera gebruikt. Gebruik je zo'n kaartje uitsluitend in een pc/notebook dan is het geen probleem...

Bedankt voor de reacties. Heb het toch via de mac book moeten doen, daar was de map wel zichtbaar. De tip niet teveel te rommelen met de mapstructuur neem ik mee :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan