Fotos op site, gelijke maat??

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe dat dan niet, hi

Wat bedoel je hiermee Guus, het is een vakantie en iedereen heeft lol, ik probeer zoveel mogelijk de plaatjes recht te schieten maar iedereen gebruik de camera dus helaas zijn ze niet allemaal hetzelfde.
grtjs jjw

Bij een presentatie van mijn foto's zou ik toch op z'n minst duidelijk mislukte opnames (zie bijlage) weglaten.
Toen ik mijn bericht verzond had ik je antwoord over die liggende foto's nog niet gelezen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar kijk ook eens hier.:D

Guus.

Als je in PINKPOP-Toestand verkeerd is het ook niet echt eenvoudig om een beetje heldere foto's te maken hoor. Drank en Drugs vieren hoogtij daar :D

dankjewel Globe

Ik sluit me maar aan bij Globe (dankjwel), als je inderdaad in PinkPop toestand verkeerd maakt het allemaal niet meer uit hoe de foto's eruit zien.

Toch bedankt allen voor de reacties.
ik zal het topic sluiten.

dankjullie wel.

grtjs jjw

Geplaatst door globe

Als je in PINKPOP-Toestand verkeerd is het ook niet echt eenvoudig om een beetje heldere foto's te maken hoor

Pinkpop? Waarom zie ik dan helemaal geen foto's van muzikanten?

Guus.

Dure camera

Ik ga mijn digitale camera niet meenemen naar het terrein, als ik hem kwijt raak dan is het jammer en kost het een hoop geld.

Dus....
Als je foto's wil zien van de muziekanten dan surf je maar naat www.pinkpop.nl en daar zie je er een hoop.
En nog meer mensen die in dezelfde toestand waren als wij.

grtjs jjw

Re: Sidi

Geplaatst door jjw

Ik leer zo steeds meer omtrent sites te bouwen.
Het blijft uiteraard een hobbie.

grtjs jjw

:D Ben toevallig op het moment zelf bezig iets in elkaar te flanzen dus jouw berichtje zag ik puur op basis van het feit dat ik zelf zoekende ben naar tips e.d. en inderdaad: het blijft een hobby. En een LEUKE hobby. Moet je voor de gein 's kijken op http://www.websitemaken.be Staan leuke dingen. In elk geval voor jou of voor mij als beginnend website designer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan