Foto's op site worden niet groot na aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickenannemiek

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
Op bijvoorbeeld een site als Marktplaats kan je op een foto klikken om die te vergroten.

Na een schone installatie van Windows 7 en internet explorer gebeurt dit vergroten in Internet explorer niet. (in Google chrome lukt dit overigens wel) Het handje verschijnt wel op de foto bij aanwijzen.

Vraag: weet iemand welke instelling moet gewijzigd worden in Internet explorer zodat dit weer lukt?

Groet, Dick

Mijn aanbeveling:

Je moet gewoon internet explorer verwijderen en google chrome gaan gebruiken.

of je moet java, flash of weet ik veel wat ze daar op die site daarvoor gebruiken proberen updaten.

Java bevat vaak lekken (en dus ben je niet veilig en al helemaal niet als je nog XP hebt, ik zeg het maar even ;) ) dus dat moet je sowieso uitschakelen in je browser. Behalve als het echt moet, dan pas aanzetten.
java heb je NIET nodig bij het kijken van plaatjes.

Tip: installeer Firefox of Chrome inderdaad. Die zijn veiliger dan IE.

Dank voor jullie reacties!

Ik heb Windows 7 en Java 7 update 51.

Maar mijn vraag is dus:

Weet iemand welke instelling ik moet wijzigen of wat ik moet toevoegen, zodat het vergroten van foto's in Internet Explorer weer lukt?

Groet, Dick

Inmiddels heb ik Internet explorer 11 verwijderd. PC herstart en een verse IE 11 geïnstalleerd. Na herstart echter nog steeds dezelfde problemen. Iemand nog een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan