foto's op tweede toestel: ongewenst

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Goedendag,

Ik weet niet of ik hier de juiste plek bezoek.
Toch maar even de vraag.

Het opslaan van diverse gegevens (w.o. foto's) in de iCloud (uiteraard heb ik het over de iPhone e.a.),
houdt in dat foto's-na het configureren- abusievelijk op een tweede smartphone terecht zijn gekomen.
Hoe kan ik dit wijzigen?

Dank!

Dan is die tweede smartphone ook gekoppeld aan die cloud en dus wordt het gesynchroniseerd met elkaar.
Dus die tweede ziet dan ook die foto's.
Dat denk ik.

maar dan?

Hoi,

Dank voor je antwoord.
Maar weet jij hoe ik dit wijzig?

Groeten,

Geen idee.

Ik weet wel dit:
Ik heb op mijn linux pc Dropbox en mijn foto's worden automatisch vanaf mijn Samsung camera op dropbox gezet, via wifi. Hoef ik zelf niets voor te doen, heel handig.
Op mijn smartphone ook dropbox gezet en zo had ik ook daar mijn foto's. Plus de foto's die ik maak met mijn smartphone komen ook automatisch in dropbox.

Nu wil het geval dat ik op mijn mans smartphone ook dropbox had gezet, maar omdat hij niets begrijpt hoe alles werkt, zag hij opeens veel foto's op zijn smartphone. (alleen die staan er niet echt op) Hij begon een hoop foto's te verwijderen, en ik zat net achter mijn pc in de woonkamer en zag constant dat er foto's werden verwijderd.
Einde van het verhaal is dat ik hem gelijk heb verteld dat hij dit nooit meer moet doen en heb dus dropbox van zijn smartphone gehaald.
Voor hem zelf heb ik Copy geinstalleerd, ook een cloud. Dus nu hebben we allebei aparte opslag voor foto's en wordt er niets meer verwijderd.

Wij hebben geen iPhone of andere dingen die met iPhone te maken hebben; die komen er hier niet in. Hoe dat dus werkt met iPhone weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan