Foto's overbrengen camera-pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Ik heb een Hewlett Packard digitale fotocamera. Bij de camera zat zoals gebruikelijk een cd-rom met software dat er voor dient om de foto's van je camera naar je pc over te kunnen brengen en op te slaan.

Om wat voor reden dan ook is er iets misgegaan en krijg ik de betreffende software niet meer op kijn pc geïnstalleerd en zou ik met een USB-stick moeten gaan werken.

Is er een andere oplossing om foto's van je camera naar je pc over te brengen of kan je een programmaatje daarvoor downloaden, en zo ja welke?

Via software verwijderen en dan daarna dat pogamma weer installeren,probeer dat eens

Geplaatst door BANDIT123
Via software verwijderen en dan daarna dat pogamma weer installeren,probeer dat eens

Als je de camera aan sluit op de USB poort en je schakel het toestal in , en hij wordt herkent dan kan je toch aan geven met welk programma je dat wilt doen??

Ik gebruik geen software bij mijn camera. USB kabel van camera naar pc en die opent een viewer. In verkenner kan je gewoon slepen van camera naar waar je ook wilt en daar droppen. Met elk fotobewerkingsprogramma kun je dan gewoon aan de slag.

Het is mij inmiddels gelukt om via de USB-kabel (camera daarbij als schijfstation ingesteld) de foto's over te bengen anar de pc.

Bedankt voor jullie reacties c.q. hulp !:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan