• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foto's plaatsen vanuit database doormiddel van invoer artikelnummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

CygneVoler

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2015
Aloha,

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag:
Ik heb een bestandje gemaakt in Publischer 2013 maar kan niet veel support vinden op het net over dit programma. Waarom in Publischer? Nou omdat dat programma meer "grafische" toepassingen heeft dan een programma als Word of Excel.
Het is een bestand wat ik via de verzendlijst gekoppeld heb omdat de info uit een ander bestand gehaald wordt. Wanneer e.e.a. compleet is ga ik het bestand via voltooien en samenvoegen, naar een "compleet" bestand exporteren. Nu zou ik het graag zo willen zien dat wanneer er een artikelnummer is ingevoerd bv 1234, de corresponderende foto daarbij wordt opgehaald en geplaatst. Uiteraard heeft de foto dan ook de naam 1234.gif.
Nu is de vraag:Is dit mogelijk in Publischer?
En zo ja willen jullie mij daarmee helpen?

PS: ik kon helaas geen voorbeeldbestand uploaden

Laatst bewerkt:
En deze vraag stel je in de Excel sectie???

oké Ginger, ik begrijp uit je reactie dat ik deze vraag ergens anders moet stellen? Tip?

Sorry, Ik ben zelf niet bekend met dat programma. En vond in de gauwigheid geen Nederlands forum oid...

We hebben een forum <Office Algemeen>. Daar staat-ie prima, zou ik zeggen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan