Foto's samsung X660

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaarooliieen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Hey!
Ik begrijp echt niet hoe ik die foto's op mijn pc krijg. Ik heb al via een cd-rom een programma proberen te installeren en dan nu via http://nl.samsungmobile.com/wcms/products/phones/phonedata/download/NL-SGH-X660.jsp?swType=SW , maar telkens krijg ik een foutmelding over een digitale handtekening. Ik heb hier al ergens op het forum gelezen dat ik deze gewoon mag negeren en dat doe ik dus ook, maar dan krijg ik toch nog de melding dat het installeren niet voortgezet wordt, omdat de software niet voldoet aan de eisen van de Windows Logo-test die op compatibiliteit met Windows XP installeert. En dan kan ik alleen maar op "ok" drukken, dus niks negeren ofzo :(
Weet er iemand wat ik hieraan kan doen? Ik ben echt radeloos, ik heb het gevoel alles al geprobeerd te hebben :confused:

Welkom op Helpmij!
Ik ben naar die Samsung-site gegaan en heb de USB-driver gedownload en opgeslagen op mijn Bureaublad. Daarna heb ik op dat installatiebestand gedubbelklikt en kreeg ik drie keer het waarschuwingsvenster. Alledrie de keren kon ik klikken op Toch doorgaan, waarna de installatie voltooid werd.
Welk programma heb jij gedownload?

Hey!
Woow, dankje voor je moeite !!!
Ik heb het zelf nog eens geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. Het is dat programma van USB Driver dat ik erop probeer te krijgen. En ik kan op een bepaald moment echt alleen maar op "OK" drukken:

oxe8.png

En als ik dat doe, krijg ik dit:

uilti3.png

En een vriendin van mij heeft zo een CD-rom daarvan gekocht ooit en ik had die dan eens geleend en voor zover ik mij kan herinneren, kreeg ik toen juist dezelfde foutmelding.

Ligt het misschien aan instellingen van mijn pc ofzo? :shocked:

Ligt het misschien aan instellingen van mijn pc ofzo? :shocked:
Het is een beetje een schot in het duister, maar ga een eens kijken bij je DEP-instellingen.
Rechtsklik op icoon Deze computer, Eigenschappen, Geavanceerd, klik op de bovenste van de drie Instellingen, dan tabblad "Preventie van gegevensuitvoering (DEP).
Selecteer het bovenste bolletje: DEP alleen voor kritieke Windows-programma's en -services instellen. Sluit alle vensters af en herstart je PC. Heeft dat geholpen?

Ik heb geprobeerd op de Samsung-site bij Support antwoorden te zoeken, maar je moet eerst registreren. :confused:
Probeer zelf of je iets over die comptabiliteit van de USB-driver met Windows XP kunt vinden.

Goe plan! :thumb: Bedankt!!
Ik heb mij geregistreerd enzo, maar er klopt iets niet met hun FAQ. Als ge op een vraag klikt, dan komt ge op de pagina van een andere vraag met dan het antwoord op de verkeerde vraag dus uit. :rolleyes:
Ik heb er een mail naar gestuurd om dit te melden. Even afwachten dus, want zo in het wilde weg klikken ...
Of zou dit ook weer aan mijn pc zelf liggen?:shocked: :D

Ik ben ook nog even aan het rondkijken geweest en kwam het volgende Microsoft Knowledge Base artikel tegen.
Het handelt ook om jouw probleem, als je tekst onder Symptomen leest.
Misschien heb je er wat aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan