foto's slecht afgedrukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Nora,

Heb net als gisteren de bijlage weer niet ontvangen. Moet kleiner zijn dan 102 kb.

Misschien is dat bestandje voor de taal in de verkeerde map terechtgekomen.
Ga eens met Start, Zoeken, Bestanden en mappen op zoek naar het bestand nederlands.dll. Als je dat gevonden hebt, verplaats je het naar de map Languages in de map Irfanview. Dan moet het werken.

Anders gewoon nog even doen zoals in vorige bericht beschreven staat.

Guus
 
Laatst bewerkt:
Heb wel 10 x geprobeerd de foto te versturen ,heb hem echt verkleind, maar hij pakt hem niet vreemd hoor
groeten Nora
 
Hoi, heb pixels naar 400 verkleind, dan kan ik hem altijd versturen. Nora
 
Hoi Nora,

Ik denk toch echt dat dit aan de instelling van de camera of de flits ligt, ofzo.

Ik zou er niks aan veranderen.

(En als jij dat bent op die foto, dan zou ik aan mezelf ook niks veranderen, als ik jou was.)

Maar als die kleuren er op je scherm in bijv. Irfanview heel anders uitzien, en je wilt ze zo uitprinten, moet je misschien eens naar je printerinstellingen kijken.

Maar daar weet ik niks van. Als je daar hulp bij nodig hebt, kun je je vraag het beste in de rubriek Hardware bij Printers stellen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, Guus,goedemorgen
Nou bedankt hoor ik ben al blij dat hij goed afdrukt.
( en haha,ik ben het niet hoor op de foto dat is mijn dochter)
Ik wilde toch nog even vragen moet ik hem nou altijd op
300 resolutie zetten met printen, bij iedere foto afdrukken?
en het Nederlandse dossier in Irfanview lukt nog niet.
Als ik de map Nederlands in het bestand Irfanview
zegt hij:Can.t read file header,unknown file format,
Als ik change langguage doe staat er alleen Duits en Engels??????
groeten Nora
 
Hoi Nora,

Het bestand dat ik je stuurde voor die taal (nederlands.zip) is een zip-bestand. Dat betekent dat het eerst door Winzip (staat op bijna elke computer) moet worden uitgepakt. Bij deze nog een keer hoe dat moet:

Het installeren gaat zo (ik neem aan dat je Winzip hebt): klik met de rechter muisknop op het bestand nederlands.zip.
Er verschijnt een venster.
Klik op Extract to...
Blader naar de map C:\Program files\Irfanview\Languages en druk op Extract.

Zo moet het lukken.

En ja, ik zou elke foto gewoon op 300 dpi instellen.

Guus.

PS. Omdat ik wat problemen met mijn computer heb, ga ik mijn besturingssysteem opnieuw installeren. Als je nog vragen hebt, kan het dus
vanaf nu even duren voor je antwoord krijgt.
 
Hoi,
Bij mijn computer staat dus gewoon uitpakken ik denk
dat dat hetzelfde is dan krijg ik een Nederlands DLL bestandje te zien, als ik op de rechtermuisknop druk
bedoel je dan soms kopieren ?
In het andere dossiertje staat : find your Irfanview Directory,create a new directory called languages,
ik weet dus niet wat ze daarmee bedoelen ,heb wat geprobeerd maar lukt nog steeds niet
groeten Nora
 
Hoi,
Nou het is eindelijk gelukt hoor hij staat er in het Nederlands op.
Ik wil je nog even bedanken voor al je hulp.
Groetjes Nora
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan