Foto's slideshow niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
als eerste wil ik zeggen dat ik het heel mooi vind, en verder krijg ik best redelijk grote foto,s te zien, ongeveer 10 bij 10 cm, moeten ze nog groter zijn?
sorry je bedoeld die met het kruisje, daaronder?

Laatst bewerkt:
Nee het gaat mij om de grote foto, die is bij mij niet zichtbaar, bij jou wel???
Het gaat niet om de eerst foto die je ziet die draait, maar de slideshow eronder ik zie de thumbnails wel maar de vergroting geeft een rood kruisje weer.

Ik zou het niet weten, volgens mij heb ik alles geupload.. het is gemaakt met Frontpage 2002 en ik heb de photogallery geuploade en de pages, misschien moet ik nog wat uploaden, iemand enig idee??

ook ik zie niks,maar denk niet dat het aan VM ligt.
Mooi gedaan trouwens,maar waar het aan ligt..........zou het niet weten?

suc6

En wat is dat Virtual Machine, moet ik dat downloaden ofzo???

Geplaatst door Lerosa
En wat is dat Virtual Machine, moet ik dat downloaden ofzo???

lerosa dit weet ik niet zeker hoor? ik zou eerst even bij de link kijken die ik eerder gaf, misschien dat je daar iets wijzer van wordt? verder weet ik het ook niet,maar als ik de zoekfunktie, gebruikt, en ik kijk op rode kruisjes op helpmij, zie ik dit probleem wel vaker! suc6

Ik ga er vanuit dat als jullie ook een rood kruis zien, dat het dan niet aan mijn instellingen ligt... misschien ben ik wat vergeten up te loaden maar ik zou zo snel niet weten wat.

Ik denk dat ik al weet waar het aan ligt, aan de provider, heb een slideshow op een andere site geplaatst en die doet het wel.

http://www.lerosa.nl/foto's.htm

Laatst bewerkt:
lerosa even je link aanpassen!
ik zie daar bij een aantal foto,s ook rode kruisjes!

Laatst bewerkt:
Nouw............

Misschien heb je wat in je html fout staan want bij geociteis is het zo dat op bijv de index de fotos staan en je klikt er met frontpage op en dan ga je naar html dat zie bijv ../lerosa/fotos/foto1.jpg nouw...Dan moet je dit ../lerosa/fotos/ weghalen en dit /foto1.jpg moet er blijven staan ! LET OP MOCHT JE DAT GAAN PROBEREN MAAK DAN WEL EERST EEN BAKUP !

Geplaatst door Lerosa
Hij wil die link niet goed pakken, snap er niks van..

ga anders naar www.lerosa.nl en dan naar foto's

de eerste 2 foto's van links doen het wel, nr. 3,4 en 5 niet. Ook weer een rood kruisje

Bedankt voor de oplettendheid, nu doen ze het wel...:thumb:

:thumb: heheh pfffff via een omweg het ik het toch voor elkaar gekregen.. alles werkt nu als het goed is... iedereen bedankt voor de reacties;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan