Foto's terughalen van HD waar een nieuw besturingssysteem op staat

• Onderwerp starter Onderwerp starter GJS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GJS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
mijn moederbord is vervangen,door het bedrijf Paradigit , maar ze hebben windows opnieuw geinstalleerd zonder vooraf een back-up te maken.:evil::
Dit hadden ze voorafgaand aan de reparatie gevraagd, maar daarop had ik gezegd dat ze niets mochten wissen.
oke en hier draaid en dan om.
ben nu dus 3-jaar foto's kwijt!!:(:
who can help????

Laatst bewerkt:
Ben bang niemand meer, behalve professionele recovery-bedrijven misschien, die redelijk duur zijn...

Hoi !

Helemaal eens met @mrmusic: eenmaal overschreven wordt het moeilijk.

Toch zou ik een poging wagen met: http://64.233.179.104/translate_c?h...tdisk+6.8&hl=nl&rls=GGGL,GGGL:2006-44,GGGL:nl

Gratis, dus geen enkel risico.

OffTopic: trouwens schandalig van Paradigit !

Ik ben hier soms uren aan het klooien om gegevens van een gecrashte HDD terug te krijgen, en ik reken geen €45,= per uur.

Zal m'n tarieven toch maar verhogen,; als ik al dat geklungel van bekende bedrijven hoor...

Succes,

Harry.

Beste GJS

Ik heb ook een keer data terug gehaald van een geformatteerde harddisk,

Hiervoor heb ik GetDataBack gebruikt, werkte prima!

Succes!

Hoi !

Helemaal eens met @mrmusic: eenmaal overschreven wordt het moeilijk.

Toch zou ik een poging wagen met: http://64.233.179.104/translate_c?h...tdisk+6.8&hl=nl&rls=GGGL,GGGL:2006-44,GGGL:nl

Gratis, dus geen enkel risico.

OffTopic: trouwens schandalig van Paradigit !

Ik ben hier soms uren aan het klooien om gegevens van een gecrashte HDD terug te krijgen, en ik reken geen €45,= per uur.

Zal m'n tarieven toch maar verhogen,; als ik al dat geklungel van bekende bedrijven hoor...

Succes,

Harry.

Lastig maar niet onmogelijk. Professionele datarecovery bedrijven rekenen VEEL geld. Kijk maar eens op de site van b.v. Yodata. Daarom zou ik het als ik jou was eerst zelf proberen.

Meeste computerbedrijven geven van tevoren duidelijk aan niet verantwoordelijk te zijn voor software. Zelfs als je aangeeft dat er niets mee mag gebeuren, staat bijna altijd in de algemene voorwaarden dat het bedrijf niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventueel verlies van data. Niet dat Harry ongelijk heeft, maar die bedrijven interesseert jou persoonlijke data geen **** (je snapt m wel :))

Zo ook dus in dit geval. Jammer, maar goed, als die foto's belangrijk voor je waren had je ze ook zelf kunnen backuppen natuurlijk. ;) Maar meestal denk je daar pas aan als het te laat is.

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of er nog iets gered is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan