Opgelost foto's terugzetten in galerij

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Mijn vrouw heeft een nieuwe telefoon gekocht (A55 samsung).
De foto's van haar oude toestel staan op een SD kaart.
Als ik dat voor haar terugzet in de galerij van het nieuwe toestel staan alle foto's door elkaar.
Is er een mogelijkheid om dat keurig op datum te krijgen?

Als ik de SD kaart op mijn laptop lees dan staan alle foto's keurig op datumvolgorde.

Volgens internet:
Ik raad aan om de Galerij-app te openen, het/de betreffende album(s) te openen > tik op het menu met 3 stippen rechtsboven > Sorteren > Hiermee wordt het menu Sorteren op geladen en kunt u kiezen hoe u uw foto's wilt ordenen

Om foto's in uw Galerij op datum te sorteren op een Samsung-apparaat, moet u de Galerij-app openen en vervolgens op de optie Sorteren tikken. Meestal kunt u dit vinden als een pictogram dat lijkt op drie lijnen of stippen, of door op de menuknop te drukken. Zodra u op Sorteren tikt, selecteert u 'Datum' om uw foto's chronologisch te ordenen.

Volgens internet:
Ik raad aan om de Galerij-app te openen, het/de betreffende album(s) te openen > tik op het menu met 3 stippen rechtsboven > Sorteren > Hiermee wordt het menu Sorteren op geladen en kunt u kiezen hoe u uw foto's wilt ordenen

Om foto's in uw Galerij op datum te sorteren op een Samsung-apparaat, moet u de Galerij-app openen en vervolgens op de optie Sorteren tikken. Meestal kunt u dit vinden als een pictogram dat lijkt op drie lijnen of stippen, of door op de menuknop te drukken. Zodra u op Sorteren tikt, selecteert u 'Datum' om uw foto's chronologisch te ordenen.
't Is gelukt. Kostte toch nog veel moeite omdat op de een of andere manier sorteren in eerste instantie niet lukte. Maar bij de derde poging kwamen ineens de datums terug en stond het ook op de goede volgorde.
Senso: bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan